![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Burn aKa JeffreyB
|
"Oefen" hier je reactie tijd !
Na aanleiding van de wat slechtere tijden (dan door somigge was verwacht) @ Meppel heb ik wat leuks gevonden.
Het is een soort van "game" waar je kan sprinten en waar ze reactie tijden meten. Open de link, maak een leuk autotje (of niet). Dan staat er rechts onderaan de lijst met paintjob enz. "Backdrop". Klik dan 5X het peiltje naar rechts. Druk start en hou je vinger op de Spatie, druk op reset en weer start enz. (Niet te serieus, gewoon voor de lol. Spam, ik weet het.. niet toegestaan? dan verwijder ik het) Oefenze ! LINK: http://www.funnygames.nl/spel/auto_samenstellen_1.html Edit: 0.500 is het snelst! kom je eronder? is het valse start. __________________ Last edited by Burn...; 17-04-2008 at 21:53. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |