![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#66 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
ik wil voor jou wel een bosje bloemen meenemen als bij de eerste 3 zit ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
kielserat
|
als niet sbo lid, wil ik graag meedoen aan deze sprint. als ik het goed begrijp moet ik dan 50 euro overschrijven op de sbo rekening, maar hiervan krijg ik toch 30 euro teruggestort als je het vestje terug inleverd he?
moet je dan ook allerlei vijzen enzo borgen? of is dat niet nodig? |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
Paul-B
|
teringeind rijde..
maar tog kom ik ![]() eerst @ X-days allebij de dagen dan nog dagje sluiskil dat weekend moet nietmeer kapot kunne.. alleen nog hopen op mooi weer.. graadje of 20 a 25 is mooi.. moet niet al te warm zijn aangezien ik alleen ARKO heb in me auto ![]() zie jullie daar ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
Paul-B
|
een vraag..
zoals sbo rijders moete alles borgen geld dit ook op sluiskil voor mensen die geen sbo rijden? die zich gewoon een daglicentie halen.? wat zijn de eisen waaraan de scooter moet voldoen precies?? of is dit precies hetzelfde als SBO regelement? tnx. __________________ |
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
niet SBO leden hoeven niet te borgen.
niet SBO leden zijn ook niet verplicht om een protectie vest te dragen, maar wel volledige kleding etc. voor de rest is alles hetzelfde als voor SBO leden. SBO leden moeten wel volledig voldoen aan de SBO reglementen, omdat zij gebruik maken van de SBO verzekering. niet SBO leden maken gebruik van een normale dagverzekering. __________________ |
|
|
|