![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
ja, en nog redelijk ook
tijd van 7,5 ![]() binnenkort even nieuw zuigertje en ff banken Vassie, ohja 6 juli is het trouwens sbo sprint in kloosterzande, is ook heel dicht bij mij in de buurt( 10 min.) ( jullie kunnen eventueel blijven tukken) spreken we elkaar nog wel even over ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#122 (permalink) |
|
SBO race
|
Stage 6 vasco das niet zo makelijk kapot te krijgen
Jasper was goed kapot gelopen ja. stukken zuiger via de uitlaat naar buiten. flimpje op de testbank met knal volgt nog wel. Knal was zo hard dat er 300m verder. einde sprintbaan het leek of er iemand een bandje liet klappen dmv burnout. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
7,02sec @ 150 meter
|
Quote:
Het was niet zo druk maar het was wel erg gezellig. Zip liep voor de 2e dag erg goed wat resulteerde in een 6,33sec. De eerste beker is binnen ![]() @ Machiel: Was inderdaad echt een topbaan, totaal geen problemen met mn zip zonder vering. |
|
|
|
|
|
|
#130 (permalink) | ||
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
nu weet ik ook wie jij opt forum bent.je word nog een leuke concurrent voor een sbo beker denk ik ![]() Quote:
![]() __________________ Last edited by Maarten; 09-06-2008 at 17:38. |
||
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
Een paar van mijn foto's:
DSCF1475.jpgDSCF1488.jpgDSCF1504.jpg DSCF1477.jpgDSCF1485.jpgDSCF1503.jpg DSCF1481.jpgDSCF1502.jpgDSCF1500.jpg De zuiger van jasperT DSCF1496.jpg En even mijn reactie tijd testen met de camera ![]() Fototjes maken voor het groene licht ![]() DSCF1483.jpgDSCF1489.jpg __________________ Last edited by Maarten; 09-06-2008 at 17:35. |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) | |
|
TTE Mooierd #221
|
Quote:
, ding knalde goed hoor . Nog gefelciteerd met je 2e plek .Was echt een gezellige dag. Aardig vaak geknalt. Maar dat was ook de bedoeling Lekker branden denks.Avond ervoor was ook erg gezellig met de SBO crew , de borrels en de bbq smaakten prima !Nog een top sprint erbij ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#144 (permalink) | |
|
7,02sec @ 150 meter
|
Quote:
![]() |