Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > Meetings & Races > SBO Sprints

SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO.

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 21-03-2007, 19:22   #1 (permalink)
ST.net tiepert...

Razma's Avatar

Send a message via AIM to Razma
SBO in het Tweewieler vakblad

Eindelijk is het gelukt om binnen de branche eens een ander licht te doen schijnen. Het is niet veel, maar hopelijk heeft het wel effect !

Mijn mening hierin hoef ik denk ik niet meer te verduidelijken denk ik, dat staat netjes in het mooie artikel. Hopelijk worden er toch eens wat mensen wakker...

Old 21-03-2007, 19:24   #2 (permalink)
Fiat Grande punto

Erwin.'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
, lekker bezig Inne... Hopende op meer van dit soort artikelen..

Erwin. is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 19:31   #3 (permalink)
Fruttelkutje

Pruttelbakje's Avatar

netjes, netjes

dit zijn de betere artikelen. goed werk Inne.
Pruttelbakje is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 19:34   #4 (permalink)
Leluke natnek

Niek's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
heel mooi stukje

Old 21-03-2007, 19:35   #5 (permalink)
EW
Iedabbajoe - # 33

EW's Avatar

Send a message via AIM to EW
Ah, daar staat het dan! Ik heb het vorige week gelezen Inne. Sloeg m open en ik dacht..hé, das vet!

Super dat het nu ook eens binnen de branche besproken wordt, in een goed daglicht welteverstaan.

Old 21-03-2007, 20:16   #6 (permalink)
TTE

JasperT's Avatar

Send a message via MSN to JasperT
kijk dit moeten we vaker zien. Vaak is het zo op familie/vrienden feesten, "scootersprinten? das toch voor kinderen?" "gevaarlijk met al die kinderen in de buurt!" Hoop dat we deze berichten vaker zien. Zodat mensen er achter komen dat het meer is dan "stoer" op een scooter scheuren...

Old 21-03-2007, 20:21   #7 (permalink)
R³-parts

R3-Parts's Avatar

super ziet er eg goed uit !! heel goed stuk !! ben benieuwd !! wat het doet !

Old 21-03-2007, 20:30   #8 (permalink)
supersnel 8)

Ronnie_Ronald's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Tog klopt het niet helemaal wat er hier beschreven word, ik heb geen centen voor een startbewijs en een sprintsetup + het vervoer wat geregeld moet worden. dan komt het tog al snel neer op een semi snelle scooter op straat (wat eigenlijk ook wel belachelijk hard gaat.) Het lijkt mij idd ook wel "stoerder" om op de sprintbaan te raggen, zit er jammer genoeh (nog) niet in. Verder vinden de scooterzaken bij ons in de buurt snelle scooters wel vet helpt me overal mee enzo, en verschillende zaken hebben ook een racer(sobw) of hebben vroeger geraced.

Verder geen commentaar op het artikel hoor, vind het wel leuk om te weten dat st.net zo druk met deze dingen bezig is! En ook goed dat mensen die niks van deze "scene" afweten doormiddel van zo'n artikel geinformeert worden.

Old 21-03-2007, 20:36   #9 (permalink)
SBO COÖRDINATOR

Kenny's Avatar

stichting sbo is er druk mee bezig.

st.net is een sponsor van de stichting

Kenny is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 20:44   #10 (permalink)
Hardcore Junky

::Michel::'s Avatar

Send a message via MSN to ::Michel::
My scooter:
ScooterbaseID
Daarom moeten ''vind ik'' bij iedere sprint en race wedstrijd de media ingelicht worden. Ik lees hier in de Hoogeveense Courant vaak zat dat er (ben zijn naam kwijt) een scooter racer wint. Niet dat het bij het 8 uur journaal op rtl 4 komt ofzo maar meer de regionale pers.

Ik heb het er met andere mensen ook vaak genoeg over en denken ook dat ik illegaal bezig ben enzo. Mensen weten er te weinig vanaf zoals bij andere motorsporten.

Maar sprinten op de openbare weg ga ik ook wel doen., alleen 15 kilometer van huis op een leeg industrie terrein waar niks en niemand is. Gewoon voor Meppel een paar keer een half uurtje het sprinten alvast een beetje onder de knie krijgen en feeling krijgen met mijn scooter

Old 21-03-2007, 20:50   #11 (permalink)
TKTuning? PM!

Tom.#86's Avatar

Mooi stukje

Tom.#86 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 20:53   #12 (permalink)
Sprinte !!!!!

Speed Dragster's Avatar

Send a message via MSN to Speed Dragster
My scooter:
ScooterbaseID
Wink

Krijg het blad ook thuis
En zag er goed uit
meer aandacht voor de mooie sport/Hobby

SBO #178 Sprinter
Speed Dragster is offline   Reply With Quote
Old 21-03-2007, 22:14   #13 (permalink)
Registered User

dragsterlover's Avatar

Idd goed bezig . Meeste mensen lachen je een beetje uit, als je zegt Scootersprint .En hebben geen idee hoe hard het gaat maargoed .

wil het artikel wel even lezen

dragsterlover is offline   Reply With Quote
Old 22-03-2007, 07:16   #14 (permalink)
Watskebear..?

robinho's Avatar

Send a message via MSN to robinho
mooi stukkie ..!! zal zeker wel weer helpen om mensen te krijgen voor sponsoring etc etc

Old 22-03-2007, 07:38   #15 (permalink)
Bas
was Freezer

Bas's Avatar

Send a message via ICQ to Bas
My scooter:
ScooterbaseID
Mooi artikel Zeker nu het in het vakblad voor tweewielers is.

Old 22-03-2007, 13:17   #16 (permalink)
-

A-Bizar's Avatar

Send a message via AIM to A-Bizar
erg nice Inne
A-Bizar is offline   Reply With Quote
Old 22-03-2007, 15:47   #17 (permalink)
Registered User

ROX AND ZIP SP's Avatar

Nice Inne , mooi artikel , hopelijk komt scooterracen nu is eindelijk in een postief daglicht
ROX AND ZIP SP is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2007, 15:44   #18 (permalink)
Banned

#Maik's Avatar

Mooi artikel idd
#Maik is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2007, 15:52   #19 (permalink)
Special SR Driver

nice

meer hoef ik niet te zeggen

SuperDanny is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2007, 19:52   #20 (permalink)
EPC/RST

Jordi.'s Avatar

erg mooi dat er aandacht aan wordt besteed, mijn eigen scooterdealer in het dorp wist niet eens dat er legale meetings bestonden dus dat er aandacht aan wordt gegeven vind ik heel belangrijk

Old 25-03-2007, 19:25   #21 (permalink)
wintertijd

Snappie's Avatar

Zoals Michel al zegt: om de sprints en races bekend te maken zal de media gewoon voorafgaand aan elk evenement moeten worden ingelicht. In de hoop dat ze een kijkje komen nemen.. Ik weet niet of dit al gebeurd, maar het zou iig een hoop schelen. Leveranciers en distributeurs lezen namelijk ook kranten en kunnen ze dmv dit kanaal toch geconfronteerd worden met alle positieve kanten van het sprinten, racen en natuurlijk de stichting SBO.

Leuk artikel iig, mag hopen dat er meer komen! Dat betekend misschien ook dat er meer bezoekers komen naar de evenementen! Ook niet geheel onbelangrijk denk ik
Snappie is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2007, 21:50   #22 (permalink)
ST.net tiepert...

Razma's Avatar

Send a message via AIM to Razma
Afgelopen jaar hebben we toch al best aardig wat algemene media gehaald in lokale kranten en regionale televisie. Het was alleen nog niet de tijd bij het eerste jaar om dit uitgebreid te doen. Wellicht komt er dit jaar verandering in, alleen moet ik nog goed nadenken in welke vorm we dat willen/kunnen doen.

Old 26-03-2007, 12:04   #23 (permalink)
wintertijd

Snappie's Avatar

Quote:
Originally Posted by Razma View Post
Afgelopen jaar hebben we toch al best aardig wat algemene media gehaald in lokale kranten en regionale televisie. Het was alleen nog niet de tijd bij het eerste jaar om dit uitgebreid te doen. Wellicht komt er dit jaar verandering in, alleen moet ik nog goed nadenken in welke vorm we dat willen/kunnen doen.
Een professioneel communicatie/mediaplan
Snappie is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2007, 20:41   #24 (permalink)
Registered User

Michel F's Avatar

Quote:
Originally Posted by J-tuning View Post
erg mooi dat er aandacht aan wordt besteed, mijn eigen scooterdealer in het dorp wist niet eens dat er legale meetings bestonden dus dat er aandacht aan wordt gegeven vind ik heel belangrijk
je woont me ook effe in een dorp

zo een mooi stukje tekst, zo leren meer mensen in dat twee wieler wereldje het legaal racen/ sprinten kennen.

Ik woon op 2 km rijden van de plek waar de sbo meeting in sittard was, Ik zag zo best veel mensen uit het dorp die op een zondag middag eens kwamen kijken, En heb ook positive reactie's gehad in de supermarkt waar ik werk

Old 26-03-2007, 21:12   #25 (permalink)
Leluke natnek

Niek's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Bij mij op me oude werk hadden ze het krantenartikel van Eindhoven uitgeknipt en opgehangen, iemand zag toevallig me naam in het artikel staan. Dus er is zeker wel aandacht, alleen niet iedereen 'ziet' het.

Reply

Bookmarks

Quick reply disabled, Attention: Last reply in this thread was more than 2 Years ago, if you still want to reply, click reply or make a new topic

Thread Tools

Posting Rules