![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#121 (permalink) | |
|
Paul-B
|
Quote:
![]() ik moet even kijken, misschien kan een bussie lenen van de ouders van een vriendvanme. hij zou het vragen, hopen dat ze zo lief zijn ![]() en anders MWS jordy maar ff aan ze haren meesleuren ![]() hij zou nog een keer komen kijken op een meeting, maar ik heb em nog niet gezien ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#133 (permalink) |
|
Registered User
|
helaas ook niet aanwezich geen vervoer en mijn auto is nogsteeds niet gemaakt.
ofja aandrijfas is hersteld en alles maar auto herkent sleutel nietmeer ook handig. hopen dat de punten beetje door andere mensen gepakt worden in scooter70 dan blijf ik ook nog beetje bij kwa punten in het kampioenschap. nou succes allemaal en tot volgende meeting __________________ |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
38.8KG 22.2HP 6.83s
|
Nou Jörn de weersvoorspellingen zijn niet al te best.. Dus misschien heb je in dat opzich wel geluk.. word 70% kans op regen verwacht 5+ mm.. en dat is best veel! Weinig zon dus droogt de baan niet snel op. Maja er is al eerder regen verwacht die er helemaal niet was uiteindelijk
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) |
|
38.8KG 22.2HP 6.83s
|
Jongens wat is dit nou?
![]() Steef, ene kant een opluchting maar aan de andere kant ook jammer dat je niet zou komen hoor, omdat jouw ding wel spectaculair is ![]() Eigenlijk wel vreemd dat je er dan gewoon niet bent morgen maja zou bijna voor je naar limburg rijden maar ga eerst testen nu om te kijken of het een beetje wil lopen! Ik zal mijn best doen om eerste te worden dan, ik heb toch niet zo heel veel punten en van martin kossen steken we gewoon de banden lek joh komt helemaal goed ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
.Jongens dit is toch niet zon standaard STANDAARD... grapje, net zoals ik rijd dit seizoen niet maar dan evengoed rijden. Want die grapjes zijn niet meer grappig . Ik hoop dat jullie komen anders moeten jullie Meran eens vragen of er nog plek is.Gr Fouad. __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|