![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#481 (permalink) |
|
Registered User
|
nee,,die poker set was voor lelijke gaten en dat soort dingen afwereken,,
dat zijn nou net de details wat men wilt zien,, mensen willen niet een scooter zien met alleen chroom (gepolijst) en 1 kleur lak bij mijn sr liepen de mensen om me scooter heen,,heb ik zelfs foto's van nog 1 keer dan maar,http://www.scooter-freaks.nl/persosc...o.php?id=63375 mijn sr |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#485 (permalink) |
|
TTE Mooierd #221
|
Was een top dag met de TTE mooiboi`s !
Het was erg warm maargoed daar hadden we allemaal last van. Scoot wou niet sneller knallen als 7.1. Het lag niet aan mij want had constant een reactie van 0.07 / 0.05 dus dat zat wel goed. De scoot draaide te veel toeren 14500 en moest 14000 rond draaien, ik ging steeds zwaarder in rollen maar kreeg hem niet op de 14000. Al met al een top dag gehad. Zoals altijd ![]() Crew/xsh Crew bedankt namens ons. Ohja style om je zo te gedragen bij de mac maarja ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#486 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() geloof mij, 1 lag lak en 30 lagen blanke lak er netjes laten uit zien is anders ook een echte kunst hoor. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#488 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
Majah het is ook een 'custom' show misschien ook de bedoeling dat 'aparte' apparaten als winnaars uit gekozen worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#490 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
Lekker boeiend ![]() Beter houden we erover op en gaan we foto's posten ofzo. __________________ Last edited by Michel #197; 28-07-2008 at 13:51. |
|
|
|
|
|
|
#493 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
en sja wat je zegt vas ik vond die van chris ook wel de meest custom scooter.. maar mening verschilt. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#494 (permalink) |
|
Registered User
|
oke,,een scooter met veel glans is meschien wel mooi en strak,,maar denk eens goed na-,,wat betekend CUSTOM eigelijk,,je eigen creatie tog,,ik geloof niet dat een groot deel de scooter zelf heeft gespote,,mijn sr heb ik helemaal zelf gespote in een week tijd,,en ik mag er wel trots op zijn omdat mijn sr 2 jaar lang bloot en kaal in mijn garage heeft zitte weg rotten,,en ik kom aan bij 2 custom show's en ik win ze allebei,,mag ik best trots op zijn hoor,,
maar nog even over dat blankelak gedoe,,de meeste mensen zijn het een beetje zat met al dat 2 tone,,wij hielden mensen in de gaten met langs lopen en zagen duidelijk dat de toeschouers langs de scoters afliepen en ze stopte bij mijn scooter om een goede kijk te nemen,,en daar doe ik het voor mensen mogen bij je scooter blijven plakke om wat dingetjes te vinden daar doe je het voor, dan weetje ook dat je goed bezig bent laten we eerlijk zijn er komen de laatste tijd alleen nog maar scooters die geplamuurd zijn,met chrome (gepolijste) onderdelen en ene mooie kleurtje en menen dat het een custom is, |
|
|
|
|
|
#496 (permalink) |
|
SBO #39
|
Wat was het warm gisteren
![]() het was wel een top dag, alles was goed geregeld. De rij voor het sprinten viel goed mee, je moest niet te lang aanschuiven. Alleen customshow was een beetje onduidelijk, maar het geeft wel een meerwaarde aan de meeting. __________________ |
|
|
|
|
|
#497 (permalink) |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
het was misschien niet de mooiste, maar zeker wel de gekste.
veel details etc etc, een echte oude look met 'roest'. en daar is veel werk aan geweest, en je kunt dus ook zien, dat dit handenarbeid is en dat je ook iets moet verzinnen ipv 2000€ uit te geven aan chroombadjes. __________________ |
|
|
|
|
|
#498 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
en vervolgens zeg je mensen die plamuren etc. hebben geen custom scooter? ik zeg niet dat je scooter random is... Maar het is totaal niet mijn smaak.. tis een leuk concept wat leuk is uitgevoerd.. Maar ik vind het niet ten goede van de oorspronkelijke looks van de scooter.. En tegenwoordig gaat het meer om gewicht dan looks .. Maar in sommige dingen heb je wel gelijk echt super customs zijn er niet evel meer maar ze zijn er nog zeker wel.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#501 (permalink) |
|
1337O|2
|
ikzelf kon niet aanwezig zijn op de meeting,dus de sprinter naar men rijder birger alias 'de minibike belg' gebracht vrijdag
.hij hield me constant op de hoogte zo kon ik aanwijzingen geven wat hij moest veranderen. daar ik zelf niet aanwezig was copieer ik hier ff het verslag van birger ![]() _______________________________ Klein verslag van mijn kant over het gevaarte van beunhaas Aangekomen en eens gekeken wat het deed zonder nos, van die run weet ik de tijd niet maar het ging allemaal wel goed. Dan een run met nos met een slechte reactietijd maar toch een 6.87sec met reactietijd erbij. Zo nog een paar runs gedaan en dan maar de nos sproeiers van de eerste trap vergroot. De eerste run 6.37 met een reactie van 0.09 (6.28 zonder reactie) en vlak erna een run van 6.34 met 0.10 reactie 6.24 zonder reactie) Toen de sproeiers van de tweede trap vergroot en gewacht op de finales waar het wat minder goed ging. Ik was 1ste met de kwalificatie dus ik moest als eerste tegen de 8ste in de kwartfinales waar ik al direct een valse start had Dan maar teruggekeerd en opnieuw gestart waardoor de band al wat was afgekoeld en ik dus een eind wheelspin had en een tijd van 6.71 reed. Toen vol spanning moeten wachten op de halve finales waar ik tot mijn grote verbazing toch bij was. Daar ging het dus redelijk fout, ik vertrok redelijk goed met een redelijk reactietijd geloof ik maar wanneer ik beide trappen nos indrukte popte ik een kleine wheelie waardoor ik mijn evenwicht verloor, na een kleine zwabber kon ik de scooter toch rechthouden en toen ik terug op het gas ging heeft de scooter voor de rest van de weg heel vaag gedaan met een tijd van in de 7 seconden tot gevolg Al bij al toch een mooie sprint ondanks het verschrikkelijk warme weer en de iets minder vlot verlopen finales waar ik toch een 4de plaats heb gehaald. ________________________ na heel wat problemen gehad te hebben met leveranciers van onderdelen/vliegende cilinderwanden etc,begint de sprinter steeds harder te lopen en worden de reactietijden ook steeds scherper. volgende wedstrijd proberen onder de 6.25 van heiko te duiken ![]() __________________ Last edited by beunhaas; 28-07-2008 at 16:23. |
|
|
|
|
|
#502 (permalink) |
|
Registered User
|
oke,,meschien een beetje lomp uitgelegd,,wat ik wil zeggen in het kort,,
dat plamuren is al geweest,,is niet meer echt in de mode,,helaas is mijn voorkap wel geplamuurd,maar dat komt omdat me sr ook al 2 jaar oud is en,,dan begin je er gelijk aan,, een custom hoef niet strak te zijn,,het moet gewoon je eigen creatie zijn,, kijk veel naar american biker build off en je weet wat custom is en hoeveel mensen hebben een rat look scooter niet veel,,dus daarom d8 ik,,ik probeer eens ene custom show,, maar dat betekend niet datik de rest van de scooters lelijk vondt,,die van epc met zijn helve motor vindt ik ook wel kicke,,ook wel mijn smaak maar ik wil het liever anders proberen |
|
|
|
|
|
#503 (permalink) |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
na heel wat problemen gehad te hebben met leveranciers van onderdelen/vliegende cilinderwanden etc,begint de sprinter steeds harder te lopen en worden de reactietijden ook steeds scherper.
volgende wedstrijd proberen onder de 6.25 van heiko te duiken [/quote]je weet wie t kopje En de cilinder heeft gedaan ![]() dus dan rijd ik toch een beetje met je mee. komt goed, echter is er hier ook nog eentje met zn eigen blokje bezig en natuurlijk tom/rene. want dat ding kan ( en gaat straks) ook veel harder. __________________ |
|
|
|
|
|
#504 (permalink) |
|
SBO crew
|
@ beunhaas.
ik ben nogsteeds verbaast dat jou creatie zo stabiel is ! ik had er echt een raar gevoel bij toen ik hem aan de start zag maar toen het eenmaal reed... respect hoor.. en het gaat ook nog is focking hard !! veel succes nog dit jaar !! ![]() __________________ |
|
|
|