![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | |
|
SBO Crew Sprints
|
SBO sprints 08 - Kloosterzande - 6 juli
De scooters zijn nog niet afgekoeld van Zoetermeer, of er is alweer een nieuw topic!
deze keer dus geen 2 maanden pauze maar slechts 2 kleine weken. Quote:
.in kloosterzande, voor meer info: de website van de organisatie: http://www.molenstraatfeesten.nl/?pg=0 de route beschrijving: http://www.molenstraatfeesten.nl/?pg=82 Toegang tot evenement is gratis [EDIT] Overnachten is mogelijk !!!! je kunt op zaterdag TOT 11 uur 'savonds het terrein op, daarna kun je er NIET meer op! er is ons een groot grasveld ter beschikking gesteld, voor alle rijders en monteurs 's-ochtends is er de mogelijkheid om tegen een lage vergoeding te ontbijten, geef dit dan wel zaterdag avond door.[/EDIT] __________________ Last edited by Johan.; 02-07-2008 at 18:07. |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#18 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
zeker zijn wij hier aanwezig ![]() Ik ga deze sprint ook mee doen( is 5 a 10 min. bij mij vandaan ), misschien met de racer of misschien met de sprintzip... heb er zin in in. Hopelijk gaat het ding van maarten nu wel is een keer goed, en gaat Bas ook door naar de finales Vasco is er niet hoorde ik, dus die kan ik ook geen geluk toewensen Ohja, er is een benzinestation op loopafstand ( 1 min. ofzo ) @ Michel: Tom is die pipo met oranje gips.. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
m.r.t.
|
Zeker aanwezig
Zaterdags s'morgens naar de camping daaro in de buurt want het is nog wel een stukje rijden vanaf drenthe. En dan volgende dag sprinten .We hebben we weer wat aanpassingen verricht dus hopen dat we een snellere tijd kunnen neer zetten als in Zoetermeer.. ik heb er in ieder geval flink veel zin in! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
#6 EPC/RST
|
Quote:
__________________ |
|