![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#65 (permalink) |
|
Registered User
|
Gaan er daar in de buurt ook nog ergens mensen slapen op een
camping ofiets. En trouwens als je een beetje in de buurt woont vanaf biddinghuizen(walibi world voor de mensen die niet weten waar bhuizen ligt) naar kloosterzande en je woont op de route dan kun je best meerijden met scooter en al maar dat hoor ik dan wel. heb er zin in. |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) | |
|
EPC
|
Quote:
![]() maar zou idd fijn zijn om te weten of het gras of kiesel of beton is waar overnacht kan worden __________________ |
|
|
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #196
|
Quote:
, als het zo waait zoals zondag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
Registered User
|
Zo blok ligt weer uit elkaar. Onder het motto elke wedstrijd alles vers. Cilinder is gefixed gehoond en voorzien van nog meer tuning en natuurlijk een nieuwe sukkert. Nieuwe rukas lagertjes er zondag in en opbouwen maar weer. Ben er zelf niet in Kloosterzande maar de scoot uiteraard wel.
__________________ |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
o Jongens das voor mij op de fiets 3 min fietse
![]() Wel asprine's mee nemen jongens voor zondag ochtend ![]() De molenstraat feesten staan nog al bekend om het weinige bier gebruik... ![]() Ze hebben naar mijn weten ook de weg vlak gemaakt.(lagen bobbels in maar zijn er nu uit) dus genoeg knal plezier! __________________ |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
PINK Addicted BOI!
|
Quote:
net zoveel als in sluiskill? ![]() __________________ |
|