![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#393 (permalink) |
|
weeeeee!
|
1.darkside-nrg-Kevin van dijk
2.Orange Max-Jeroen kroes 3.nst-viper-kroes- Arthur kroes 4.fenris-Frank wansink 5.HeavyAerox-Bjorn 6.Black Venom!!-Jorn 7.Black Bullet-Daan 8.Xtremetuningrox-Daimy 9.belg tuning sonic-Franz 10.PD-tuning- Pepijn Quist 11.Mizzle - Michael Broeders 12.Fontio - Mark van de Hout 13.Danny Phantom - Danny van Oers 14.SSR Joene - Jeroen Hegemans 15.::Michel:: - Michel Meppelink 16.Eric.I - Eric van Ingen 17.Irriducibili - Patrick Lammers 18.Viper Power - Don Lauritsen 19.Dragspert - Bob van Klaveren 20.PuttenSR - Patrick Visser 21.Jorrrox - Jorrit Vogel 22.mAruHk - Mark Posthouwer 23.Black-spirit - Robby Janssens 24.Silverstunt - Rupert Kluppels 25.paul haanen 26.F-15 EVO Racer - Niels Oortwijn 27.Mina op fox - Huey Delis 28.Dustin Delis 29.Speed Area - Mark van der Velden 30.Roy Vennix 31.Richard v/d Put 32.Erik Wansink 33.Jelle Hinke 34.Nick de Raef- superbaby 35.Bas van gestel 36.Performance70 - Jim Jongenelen 37.Joey van doorn 38.Daniel van Kuijeren - DN072 39.Martijn de Krijger - mman 40.zuidwijk - Bas Zuidwijk __________________ |
|
|
|
|
#394 (permalink) | |
|
Was Pd-tuning
|
Beetje nutteloze quote maar ik heb mijn forum-naam even veranderd in de lijst aangezien ik een ander heb. Pd-tuning<->Pepijn#205
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#397 (permalink) |
|
Registered User
|
Moet zeggen nu ik op de motorbeurs heb gestaan,heb ik er nog meer zin in dan daarvoor! Meppel wordt echt weer een ziekelijk goeie sprint! de son....ehhh firefox is er al zo goed als klaar voor!!! nu het blokje afwachten maaar daar ben ik niet bang voor !! Meppel here we come!!
|
|
|
|
|
#398 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Half maart word de uiteindelijke gasten lijst voor de camping opgemaakt, de mensen die dan in de lijst staan krijgen een mail met adres en website van de camping.
De organisatie is hier in ieder geval in volle gang: We hebben: Omroeper Vreetschuur Camping Security (motorclub Meppel) Misschien NK carterwerpen ![]() Testbank XSH onderdelenstand Watertanks EHBO post Dranghekken Agregaat Containers ![]() Genoeg ruimte En een mooie sprintbaan Verder alle standaard ingredienten om het weer een mooi evenement te maken!! __________________ |
|
|
|
|
#400 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Heey Harjo,
Mocht je een NK carterwerpen gaan organiseren heb ik nog (ff tellen) 4 carters voor je liggen. Allemaal pia lang laat maar weten als je interesse hebt.Verder heb ik er veel zin in, alleen wordt het toch stressen om een fatsoenlijke scooter aan de start te krijgen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#404 (permalink) |
|
.
|
anders bestellen we het na bij www.moedernatuur.nl
jajaj had je niet verwacht he maar die moeder is nederlands ![]() __________________ |
|
|