![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#424 (permalink) | |
|
Und Voilá
|
Quote:
Op de camping is toch goed idee.. iedereen helemaal kachel lam OATMOAN schreeuwen daar ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#428 (permalink) |
|
Senior Member
|
Offtopic:
zo denk ik er dus ook over.. Lijkt me lachen als piet ff de SBO komt aanmoedigen maar vanuit kees ze positie zwaar irri (mijn pa werkt bij MC zouk em meenemen)Ontopic: Gaat al goed met de organisatie en voorbereidingen! Hoop dat het net zo;n dag wordt als meppel 3 dan heb ik tenminste zin om te rijden... Meppel 1 was me te warm 1x gesprint wat achteraf best wel dom was.. __________________ |
|
|
|
|
#431 (permalink) | |
|
#139 @ 6.88
|
Quote:
![]() iig met een (film) camera en evenementen tap aanwezig ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#437 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
...
respecteer de regels nou eens. Wij als organisatie moeten een vergunning hebben als er drank aanwezig is (ook kratten bier) Er word door de gemeente op gecontroleerd, kratje bier zien ze door de vingers (net als vorig jaar), maar zodra er taps komen te staan word onze vergunning ingetrokken. Dit wil je niet op je geweten hebben denk ik. Wij hadden zelf wel een tap staan de avond er voor, die was netjes aangevraagd ![]() Ik vind het fijn dat je jarig bent, maar houd het gezuip liever thuis ipv op onze sprintbaan. De tap/ beertender komt er dus niet in ![]() __________________ |
|
|
|
|
#442 (permalink) |
|
|
haha geen bier voor mij
![]() moet wel fit zijn de 13e.. mensen van de crew: kunnen jullie geen gofast regelen met korting ofzo? ![]() beetje energy is wel baat bij voor sommige denks ![]() verder benieuwd hoe de meeting gaat verlopen ![]() dit kamp hier heeft er 100% zin in! __________________ |
|
|
|
|
#444 (permalink) | |
|
Scooter Kotser
|
Quote:
Eigelijk toch maar eens doen... tankstation kosten die dingen bijna 2,5 euro . Plannen aan deze kant worden gesmeden om toch naar een camping op meppel te gaan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#446 (permalink) | |
|
Pfew, al die draden
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#447 (permalink) | |
|
Scooter Kotser
|
Quote:
Dat is dus echt een eind omrijden voor ons. De rede dat we op een camping gaan staan is dat we dan de volgende dag niet zo hoeven te rijden (met de auto dan) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#448 (permalink) |
|
Registered User
|
zo mijn eerste tegenslagen zijn al binnen er moet op het moment nog zoveel gebeuren aan me hok en kom niet verder omdat me blok niet heb moet alleen nog gekotterd worden maar die man steld het maar steeds uit licht nu al 3 weken daar als ik het blokje deze week niet binnen heb is het vrijwel niet te doen om alles af te krijgen voor meppel dus ik weet nog niet zeker of mijn hok er op meppel staat jammer genoeg
![]() ![]() __________________ |
|
|