![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#451 (permalink) |
|
Registered User
|
dat gaat het ook worden ik ga me blokje deze week terug halen en bij epc laten coteren dan weet ik tenminste dat het goed en sneller gedaan is dan bij die gast waar me carter en cilinder nu liggen
ik doe echt me best er te zijn @ meppel__________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#454 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Hey allemaal,
Voor de camping gasten een update! Er zal een tap aanwezig zijn met de volgende dranken: Bier cola sinas berenburg bacardi dranken kosten 1,40 euro per consumptie. Verder is er de mogelijkheid voor een ontbijt. Dit is afhankelijk van de animo. Dit zal waarschijnlijk een lopend buffet worden, prijs zal erg meevallen. Verder zijn aanwezig: 3 douches en wc's, wastafels. Paarden , kippen ( geen schapen helaas )Ruime parkeergelegenheid, en de mogelijkheid om de scooter bij de tent te zetten .Houd wel in de gaten dat het een camping is van vrienden van mij, dus geen roekeloos gedrag ![]() Verder waarschijnlijk een demo geregeld voor op de sprint, de demo zal bestaan uit een aantal echte van veen kreidlers! Dit zijn 50cc toeren monsters ![]() Voor de echte 2-takt gek een lust voor oog en oor .De organisatie is helemaal rond, alleen nog de puntjes op de i. we hebben er zin aan ![]() __________________ |
|
|
|
|
#455 (permalink) | |
|
150meter @ 6,24
|
Quote:
zorg ook even dat die driecilinder van jullie ff als demo mee doet![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#459 (permalink) | |
|
Flakkee Racing Team
|
Quote:
![]() Erg tov dat de camping zo goed als geregeld word. Harjo: Hoe zit dat met de betaling? Betaling bij aankomst of vooraf? (ivm mensen die afhaken?) Heb er iig zin an! __________________ |
|
|
|
|
|
#462 (permalink) | |
|
100% HD
|
Quote:
![]() ![]() Ik ben heel lievv voor de kippen hooor ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#465 (permalink) | |
|
Dijkman Crew
|
Quote:
Het mooiste geluid wat er is ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#468 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
![]() Ontopic: Kan niet wachten tot Meppel, Heb van me baas ook een bus ter beschikking gekregen dus alles is geregeld... Alleen nog alles coaten en NX aansluiten etc. |
|
|
|
|
|
#473 (permalink) |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
wat wil je als je toerental tussen 14 en 18K in ligt
![]() die lui gaan gewoon echt tot het uiterste met hun 50cctje hier bij mij in het dorp is er ook iemand die de classic rijd met een echte van VEEN kreilder super vet dingetje hij is nu bezig om een 80cc +50mm drijfstang op een blok te krijgen met een hpi voor pia... voor de fun dan he ![]() |
|
|