![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#484 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Ik weet nog niet... velgen worden hoop ik volgende week afgedraaid. En moet nog vertanding halen.
En door die &$^%* kappen regel in de scooter70 kan ik nu misschien weeer een nieuwe voorkap gaan halen :/ Je ziet er niks van maar er is een stukje uit mijn kap om hem zo te kunne monteren zonder je vork te demonteren.. echt doelloos :/ __________________ |
|
|
|
|
#487 (permalink) |
|
SBO Crew
|
lekker boeiund allemaal. tering.
over die 25% je weet zelf VASCO dat je dat niet op de % kan rekenen. dus dan zou je evt een marge kunnen instellen. maar NEE jij en nog paar wilde het perse dat je het tot op de % kon berekenen. Dankzij jou en aantal anderen is er nu een nieuwe regel die is strenger als de oude en nu heb je alleen maar meer gezeik. Dus VASCO en aantal zeikerd worden vriendelijk bedankt. Voor de TC maakt het niet veel uit. maar voor de rijders wel aangezien het nu allemaal wel heel streng is over het uiterlijk. en nu weer ONTOPIC. |
|
|
|
|
#488 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 7.08s
|
Tja ik vind het ook heeel matig pepijn, ik wijs de schuld niet naar de SBO in iedergeval. Als de 25% regel door had gegaan had ik gewoon scooter70 gereden. Ik neem niet genoegen met het standaard kap werk dus dan maar Scooter Special.
Of ik het ga halen weet ik niet, ik zal wel met een rijdende scooter aan de start staan. Dat mijn kappen af en gespoten zijn is de kans ongeveer 70% (waarschijnlijk wel dus) ![]() Ik ga er al wel vanuit dat ik niet meer als 2/3 sprintjes op een dag kan rijden, zal wel mega druk worden! En nog wat kinderziektes misschien met de keuring e.d. wat waarschijnlijk aardig wat tijd gaat kosten! Maar daar laat ik de pret niet door drukken, vind het al leuk om de scooter te laten zien en een keer te rijden, en natuurlijk ook een hele hoop andere creaties te zien. __________________ |
|
|
|
|
#491 (permalink) | |
|
#6 EPC/RST
|
Quote:
En als je nou toch eens logisch nadenkt is het toch ook lastig om dat percentage uit te rekenen.... Beetje kansloos dat je nu nog steeds mensen erop aan valt.... __________________ |
|
|
|
|
|
#492 (permalink) | |
|
#6 EPC/RST
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#493 (permalink) |
|
Registered User
|
ilonka , vasco is wel 1 van degenen die echt altijd over dat aantal % zat te zeuren!!
het is een richtlijn , ze zullen je heus niet afkeuren als zei denken het blijft nog wel onder de 30% !! maar er waren TE veel vasco figuren die zeurden van dat valt neit te controleren en daarom is nu die regel TE streng , imo verkloot dus door een paar zeikende mensen mijn mening! |
|
|
|
|
#495 (permalink) | |
|
Fred Motoren
|
Quote:
Hoe kan je nou een marge hebben voor een factor die niet eens/moeilijk te berekenen valt ..__________________ |
|
|
|
|
|
#497 (permalink) |
|
Groene Premium
|
Kunne we nu gewoon kappe over die kappe regel???? Als ut je allemaal niet bevalt schrijf je zelf maar een reglement en dien je dat in bij de SBO. Wel vollop zeiken op alles maar als de SBO om jullie mening vraagt hoor je niemand tot er een beslissing is genomen die weer niet goed is.
Denk gewoon ff zelf na.... Klopt alleen zijn er nooit 250 rijders per dag. Als het te druk word krijgt iedereen gewoon het max aantal sprints wat in het reglement staat vermeld, net zoals op zoetermeer 2006. __________________ |
|
|
|
|
#499 (permalink) | |
|
#6 EPC/RST
|
Quote:
En het woord "Vasco figuren" is niet zo heel erg aardig hoor... Je moet nou niet persoonlijk op hem gaan zitten zeiken. Wil verder geen gezeik of zo hoor, ik ga sprinten omdat ik het gezellig vind, en niet om ruzie te zoeken p.s. sorry niek dat ik er nog 1x op in ging, maar ik moest hier gewoon nog ff op reageren! __________________ |
|
|
|
|
|
#506 (permalink) | |
|
Full Carbon Zips
|
Quote:
hehe en 85% van het forum heeft die stemming niet gezien/mee gemaakt. Maargoed Meppel komt al dichtbij, ben benieuwd wat er de eerste sprint allemaal al kapot gaat ![]() __________________ |
|
|
|