![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#520 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
1 moet er nog even gebankt worden, ivbm ook nieuwe keihin 28. Enige waar ik nog op wacht zijn idd de kappen maargoed, dat duurt nog lang meer |
|
|
|
|
|
#528 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Update!
Er is ook een stand aanwezig van ASPEN tuning, een bedrijf gespecialiceerd in chiptuning. De huidige generatie scooter liefhebbers zal op den duur doorstromen in het auto of motorcircuit. Daarom is hij aanwezig met een zeer goed onderbouwd product voor de automarkt.Kleine opsomming: Motorclub Meppel security Bestaria Oosterboer frietkraam Demo Van Veen-race Kreidlers Jos dijkman met 250cc HRC Honda (nog niet zeker) Opel C-Kadett met 500 PK ASPEN Chiptuning met stand en auto's ![]() Fred Motoren Testbank (net als voorgaande jaren meen ik) XSH onderdelen stand NK Carterwerpen (wie voelt zich geroepen om dit te regelen ..) Ijscowagen Omroeper , dezelfe als 21 april 2007 Diverse kranten en andere media More to come ![]() __________________ Last edited by Harjo; 27-02-2008 at 23:42. |
|
|
|
|
#531 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Ja percies hart van nederland is wel in voor zoiets,dat vinden ze alltijd wel interstand.
Zal ik het proberen te regelen via internet berichten...email ect... ??? Staan we toch weer in een goed daglicht aangezien ik lees dat er genoeg te doen is![]() __________________ |
|
|
|
|
#533 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|