![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#43 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Niet echt me eerste sbo heb vorig jaar eindhoven nog mee gereden..
Maar wel me eerste sbo met eigen lecentie en eigen scootah ![]() Heb er zin in en hopen dat de weergoden mee werken ![]() Binnekort afrijden en dan snel wagentje halen om er heen te kunnen sjezen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
Misschien om in de 1e post te zetten? Dat er geen daginschrijvingen zijn en als dit wel het geval is dat het vanzelf wel aangegeven word? __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
|
vorig jaar alle meetings BEHALVE sittard en eindhoven gemeet..
2 mooie meetings gemist toen, mja stond toch maar achter de camera ![]() heel seizoen moge kwijlen op al die creaties ![]() meppel 1e sprint voor: arthur kevin en mij, Frankie heb vorig jaar gereden @ zn vipah ![]() ik ben echt wel zenuwachtig @ meppel ![]() verder moeten wij nog 3 sprinters afbouwen, 1 blok opbouwen/cilinder natunen/carters/inlaat en krukas kope ![]() 3 frames afmaken (coaten en verstevigen EN verlichten ![]() rijden doen we zowieso op meppel! maar of dat zal zijn met regelrechte beunhokken word de vraag, ik hoop 3 oranje pareltjes(A) xx tot 13 april![]() __________________ |
|
|
|
|
#58 (permalink) | |
|
Dijkman Crew
|
Quote:
.Klopt wel dat je zegt vol is vol, maar wie ben jij om iemand teleur te stellen? Als dat zo is, dan bepaald altijd nog het sbo bestuur icm de organiserende party (wij dus) of er daginschrijvingen zijn, en niet jij ![]() Ontopic// Heb er zin aan! __________________ |