![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#586 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Ik ook
![]() Vorig seizoen was ik bij bijna elke sprint nog aan het wakker worden van de nacht ervoor eigenlijk, en op Meppel I en III stapte ik zonder geslapen te hebben nog half dronken in de auto bij Mizzle... Stoer hea!Mgoed, het komt nu al erg dichtbij. Nog een goeie 4 weken en het is al zover, nog genoeg te doen dus ben benieuwd ![]() __________________ |
|
|
|
|
#596 (permalink) |
|
Registered User
|
ik ben tog echt vanplan om onder de 9 te gaan rijden ander moet ik echt racelucht gaan gebruiken in me banden en dan ben ik helemaal nietmeer te houden
![]() heb er echt vet zin in blokje staat in elkaar komt nog op prject pagina nog even wachten even alles goed fixen voor de pica's tot 13de__________________ |
|
|