![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#782 (permalink) |
|
je stopt er mee! JAA
|
ik ook niet, maja dat komt omdat me scooter gestolen is
![]() althans heb me frame, als ik daar mee mag rennen ![]() ben zeer benieuwd naar alle creaties en beunhokken ![]() en hopen dat het weer net zulk weer word als vorig jaar dan kan het niet stuk meer!! tot de 13de __________________ |
|
|
|
|
#794 (permalink) |
|
Registered User
|
harjo, heb je nog wat info over die camping, gaat er nog een mailing rond, of de mensen die op de lijst staan nog steeds willen komen?
Het is nog maar 3 kleine weekjes he! Mits er plaatsen vrij komen is er dan al een soort van reservelijst? zo ja wil ik er graag een naam op zetten. Zo nee, is dat geen strak plan? Mvg mark __________________ |
|
|
|
|
#796 (permalink) | |
|
Dijkman Crew
|
Quote:
Ik heb momenteel serieus geen tijd om een rservelijst te gaan bijhouden. Er is plek voor 40 man, een paar man meer of minder is geen probleem. Wie het eerst komt wie het eerst maalt (de mensen op de lijst krijgen voorrang natuurlijk). Houd er wel rekening mee dat de mensen die gereserveerd hebben VOOR 1800 uur op de camping moeten zijn zaterdag. De mensen die na 1800 uur komen heb ook toegang tot de +-40 man bereikt is. Klopt, 's avonds is er een tap en andere dranken verkrijgbaar (tegen een redelijke vergoeding). __________________ |
|
|
|
|
|
#804 (permalink) | |
|
Dijkman Crew
|
Quote:
Wat is dit nu voor wijs gedrag dan, even stoer doen lekker rommel maken en het verneuken voor de rest? *Niet gaan zeuren dat ik hap, zulke reacties zie ik gewoon niet graag als je weet wat voor werk er al in zit.. Ben het kleutergedrag nu wel zat, we gaan GVD niet op schoolreisje. //close. __________________ Last edited by Harjo; 26-03-2008 at 08:29. |
|
|
|
|
|
#805 (permalink) |
|
Moderator
|
Inderdaad, voor deze onzin is het slapgeouwehoer topic. degene die een belangrijke vraag heeft over de meeting, mag mij pmen. anders vragen in slapgeouwehoer. Dit topic zal nog wel open gaan voor de meeting.
En voor degene die denken het even te gaan vergallen op de camping, die kunnen een diskwalificatie voor de sprint riskeren, Dus denk aub even goed na voordat je de lolbroek gaat uithangen. __________________ |
|
|
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | |
|
|