![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
![]() Ben benieuwd hoe het sprinten gaat, eerst nog ff wat oefenen ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Ik heb een mogelijkheid aangeboden gekregen voor een camping van zaterdag op zondag. (mits er genoeg animo is.)
De camping ligt 10 minuten vanaf de sprintbaan. Kosten zijn 15 euro PP Per nacht. Voorzieningen: -stroom -douche -"kantine" -op verzoek tap installatie -toiletten Wel gedragen en niks slopen, ik zal evt zelf rondlopen als beveiliging samen met een paar "vriendjes". Word er wat gesloopt zal de schade bij dader "verhaald" worden. Een feestje mag, daarom houden ze de camping speciaal vrij. Het is een camping voor 40 gasten. De camping word die datum vrijgehouden voor SBO. Mensen met interesse graag via PM melden. Moet het doorgaan wil de eigenaar minsten 20 gasten hebben! voorboekingen!! ![]() kevin van dijk jeroen kroes arthur kroes frank wansink Bjorn Jorn Daan Daimy franz pepijn mizzel mark dannyphantom __________________ Last edited by Harjo; 13-01-2008 at 21:29. |
|
|
|
|
#95 (permalink) | |
|
Flakkee Racing Team
|
Quote:
Die Nunspeters (Frank) en Limburgers (Bjorn) zullen er ook wel weer zijn, dus moet wel goedkomen! Kunnen we anders niet gewoon tussen de schapen gaan liggen, naast de sprintbaan? (Ik zeg: Meppel-weekend )__________________ |
|
|
|
|
|
#98 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
vorig jaar was geslaagd hehe dit jaar komen we met 4 sprinters dus ik heb wel zin om er een weekendje van te maken je hoort vna me! __________________ |
|
|
|
|
|
#116 (permalink) | |
|
Beroeps Mooiiboii
|
Quote:
![]() maja..kweet nog zoetermeer dat was het toppunt van kater doe dag wel die 7,46 gereden![]() __________________ |
|
|
|