![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#130 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Kevin van dijk
Jeroen kroes - Orange Max Arthur kroes - nst-viper-kroes Frank wansink HeavyAerox - Bjorn Jorn Daan Daimy Franz PD-tuning - Pepijn Quist Mizzle - Michael Broeders Fontio - Mark van de Hout Danny Phantom - Danny van Oers SSR Joene - Jeroen Hegemans ::Michel:: - Michel Meppelink Eric.I - Eric van Ingen Irriducibili - Patrick Lammers Viper Power - Don Lauritsen Dragspert - Bob van Klaveren PuttenSR - Patrick Visser Jorrrox - Jorrit Vogel mAruHk - Mark Posthouwer :22 Dus de mensen die willen komen moeten even hun naam en forum naam vermelden. __________________ Last edited by Michel #197; 14-01-2008 at 12:48. |
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
:: | SSR NRG | ::
|
Quote:
als iedereen gewoon ff de lijst doorquote en zijn/haar namen erbij zet __________________ |
|
|
|
|
|
#134 (permalink) | |
|
.
|
Quote:
astu(ff wat forum namen erbij gezet + een telling) ik wil de lijst wel bijhouden ik zit toch wel elke dag dit topic door te lezen als er 40 zijn pm ik dat wel naar jou rapido.. __________________ Last edited by sbo#159; 14-01-2008 at 13:58. |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
Registered User
|
[quote=::Michel::;2540539]Kevin van dijk
Jeroen kroes - Orange Max Arthur kroes - nst-viper-kroes Frank wansink HeavyAerox - Bjorn Jorn Daan Daimy Franz PD-tuning - Pepijn Quist Mizzle - Michael Broeders Fontio - Mark van de Hout Danny Phantom - Danny van Oers SSR Joene - Jeroen Hegemans ::Michel:: - Michel Meppelink Eric.I - Eric van Ingen Irriducibili - Patrick Lammers Viper Power - Don Lauritsen Dragspert - Bob van Klaveren PuttenSR - Patrick Visser Jorrrox - Jorrit Vogel mAruHk - Mark Posthouwer Black-spirit - Robby Janssens Silverstunt - Rupert Kluppels |
|
|
|
|
#145 (permalink) |
|
.
|
1.darkside-nrg-Kevin van dijk
2.Orange Max-Jeroen kroes 3.nst-viper-kroes- Arthur kroes 4.fenris-Frank wansink 5.HeavyAerox-Bjorn 6.Jorn 7.Daan 8.Daimy 9.Franz 10.PD-tuning- Pepijn Quist 11.Mizzle - Michael Broeders 12.Fontio - Mark van de Hout 13.Danny Phantom - Danny van Oers 14.SSR Joene - Jeroen Hegemans 15.::Michel:: - Michel Meppelink 16.Eric.I - Eric van Ingen 17.Irriducibili - Patrick Lammers 18.Viper Power - Don Lauritsen 19.Dragspert - Bob van Klaveren 20.PuttenSR - Patrick Visser 21.Jorrrox - Jorrit Vogel 22.mAruHk - Mark Posthouwer 23.Black-spirit - Robby Janssens 24.Silverstunt - Rupert Kluppels :24 mensen die willen komen moeten even hun naam en forum naam vermelden. __________________ |
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
Registered User
|
paul haanen ( vervoer van jorn daimy bjorn daan franz)
![]() 1.darkside-nrg-Kevin van dijk 2.Orange Max-Jeroen kroes 3.nst-viper-kroes- Arthur kroes 4.fenris-Frank wansink 5.HeavyAerox-Bjorn 6.Black Venom!!-Jorn 7.Black Bullet-Daan 8.Xtremetuningrox-Daimy 9.belg tuning sonic-Franz 10.PD-tuning- Pepijn Quist 11.Mizzle - Michael Broeders 12.Fontio - Mark van de Hout 13.Danny Phantom - Danny van Oers 14.SSR Joene - Jeroen Hegemans 15.::Michel:: - Michel Meppelink 16.Eric.I - Eric van Ingen 17.Irriducibili - Patrick Lammers 18.Viper Power - Don Lauritsen 19.Dragspert - Bob van Klaveren 20.PuttenSR - Patrick Visser 21.Jorrrox - Jorrit Vogel 22.mAruHk - Mark Posthouwer 23.Black-spirit - Robby Janssens 24.Silverstunt - Rupert Kluppels 25.paul haanen :25 __________________ |
|
|
|
|
#147 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
ik wil bij deze als sbo het volgende vragen aan alle overnachters:
hou het rustig op de camping waar je overnacht. dit hoeft niet per se in meppel te zijn maar overal. wij willen als sbo graag in de gemeenten waar we komen het volgende jaar ook terug komen. als wij door wie dan ook als sbo problemen krijgen omdat je niet hebt weten te gedragen zal ik daar een passende straf op zetten. ik heb verhalen van vorig jaar gehoord van een camping waar ze liever geen scootervolk meer willen hebben tijdens een meppel weekend. gedraag je dus zoals het hoort aub ipv het beeld van de meeste nederlanders nog even te versterken. __________________ |
|
|