![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#151 (permalink) |
|
100% HD
|
Ik heb de eigenaren van de kikkerijen nog aan de telefoon gehad voor meppel 3, en ze vertelde me het hele verhaal..
Ze zouden het overwegen om dit jaar weer scootermensen aan te nemen mits er GOEDE afsprake worden gemaakt.. __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#152 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Ben het met Kenny eens, Mede door een bepaalde groep van vorig jaar zal er ook beveiliging op de camping zijn (geen kleine jongens
)Wij als organisatie geven de camping mogelijkheid alleen om dit voor iedereen leuker /aangenamer te maken. Heb hier AUB begrip voor, zodat wij een terugkerend evenement kunnen laten bestaan/verbeteren. __________________ |
|
|
|
|
#154 (permalink) | |
|
Dijkman Crew
|
Quote:
Deze afspraken maakt de eigenaar maar met de bezoekers zelf, wij als organisatie zijn op geen enkele manier aansprakelijk gelukkig ![]() Dit heb ik de eigenaar vorig jaar ook uitgelegd. Daarom hebben we het hele zooitje liever op 1 locatie. __________________ |
|
|
|
|
|
#156 (permalink) |
|
SBO #112
|
1.darkside-nrg-Kevin van dijk
2.Orange Max-Jeroen kroes 3.nst-viper-kroes- Arthur kroes 4.fenris-Frank wansink 5.HeavyAerox-Bjorn 6.Black Venom!!-Jorn 7.Black Bullet-Daan 8.Xtremetuningrox-Daimy 9.belg tuning sonic-Franz 10.PD-tuning- Pepijn Quist 11.Mizzle - Michael Broeders 12.Fontio - Mark van de Hout 13.Danny Phantom - Danny van Oers 14.SSR Joene - Jeroen Hegemans 15.::Michel:: - Michel Meppelink 16.Eric.I - Eric van Ingen 17.Irriducibili - Patrick Lammers 18.Viper Power - Don Lauritsen 19.Dragspert - Bob van Klaveren 20.PuttenSR - Patrick Visser 21.Jorrrox - Jorrit Vogel 22.mAruHk - Mark Posthouwer 23.Black-spirit - Robby Janssens 24.Silverstunt - Rupert Kluppels 25.paul haanen 26.F-15 EVO Racer - Niels Oortwijn 26 dus ![]() Vandaag de eerste testrit gereden op me 2F4R Sprintframe trouwens. Beloofd veel goeds voor meppel! ![]() |
|
|
|
|
#169 (permalink) | |
|
100% HD
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#177 (permalink) |
|
Registered User
|
bjorn ik doe ook mee rondje rennen in boxer ben ik goed in in renesse @ vakantie ook gedaan
de bjorn borgsprints moeten alleen un lekker chikie hebbe voor startsijn (A) merja als ze te leker is ben ik bang dat iedereen blijft staan ![]() __________________ |
|
|