![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#181 (permalink) |
|
|
dat van een papiertje ondertekenen lijkt me geen goed idee,,
er hoeft maar 1 iemand te zijn die wat flikt en dan zullen de 'normale' er onder lijden! zo met bewaking, en ze zien wat, gewoon moven met die luitjes! groet ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#182 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
dat mag je aan de enige echte bjorn zelf vragen of hij dat wilt doen(A) en dan moet ik iets gedronken hebbe en dat ga ik niet doen op de sprintdag zelf k weet het ben een mietje grtzp.s dat ondertekening lijkt mij ook geen strak plan zoals ORANGE MAX ook al post __________________ |
|
|
|
|
|
#187 (permalink) | |
|
Beroeps Mooiiboii
|
Quote:
![]() ik stel me hiervoor beschikbaar als nog 1 iemand mee doet ![]() *edit* dit lees ik nu pas wat denken jullie allemaal wel niet van me: __________________ |
|
|
|