![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) |
|
Suzuki TL1000R
|
kortere achterveer ook niet.... kappen is opzich wel een goede oplossing zo, alleen de totale stand van de aerox is fout. Voor mag hij denk lager (regulementair) en achter kan zeker lager.
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#303 (permalink) |
|
Registered User
|
Haha, toffe foto's! En vooraan kan die bijna niet omlaag Arthur. Ik dacht het ook, maar dat is dus niet zo. En achteraan lager maken werkt ook niet. Was gister een toffe dag! Er werdt erg snel gereden! Alleen jammer dat ik alleen maar in de lucht heb gezeten.
__________________ |
|
|
|
|
|
#304 (permalink) | |
|
JS-TUNING
|
Quote:
Arthur, beter bij de start dan op 150m Viel me op dat er enorm wat ongelukjes + dingen kapot liepen: Demper eraf, blok eraf, bestuurder eraf, stukje wand eruit..__________________ |
|
|
|
|
|
|
#305 (permalink) |
|
ewehem
|
Vond het ook zeer zeker een geslaagde meeting weer
Veel runs kunnen maken, verder niet echt spannende tijden gereden ![]() Duo sprint samen met L.Oerens was echt te vet 9.23 sec oid En natuurlijk 188,5 km/h @ bank ownde ![]() ben benieuwd of er iemand overheen gaat vandaag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#310 (permalink) | |
|
Koning
|
Quote:
![]() maar waarom kan hij voor niet lager dan? gewoon die alu pootjes in korten? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#316 (permalink) |
|
SBO crew
|
nice fotos spasta
![]() jammer dat het tijdssysteem af en toe dienst weigerde ![]() maar naast dat vond ik het een zeer leuke, spannende en gezellige dag vasco @ airborne elke keer weer..Rolf @ 188,5 km/h hij bleef maar gaan een gaan en gaan.. en savonds.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
SBO crew
|
mijn fotos
om een indruk te geven van de avond ![]() DE mannen? ![]() of DEZE mannen? ![]() mn tent met scooters en al: ![]() eten moet ook gebeuren: ![]() onze limburgse mooiboy : ![]() ![]() ![]() ![]() opgewonde standjes? ![]() ![]() ![]() ![]() De DJ : ![]() de barvrouw: ![]() Eric @ vrouwe tour: ![]() Vinnie @ chucky mode ![]() Marco's aanhangels @ hakkuuuh: ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#322 (permalink) |
|
Karel!
|
jezus die foto's van mij
![]() had'k echt zoveel gedronken![]() zo dan ook maar even een verhaaltje van mij ![]() wij kwamen dus op zaterdag daar om half 8 aan...zoals vaker natuurlijk als 1ste alles uitgeladen en wat gaan chillen op de bus scooters klaar gemaakt en naar de keuring gebracht en de rest van de dag wat gevlamt (ask nog 2 sprints had gereden hadk de meeste gerede ) daarna echt een te super vette alles verpletterende zaterdag avond gehad vooral met de karaoke van kenny en marco zen "wildplassen" waarbij die zen broek verloor veel gedronke en daarna lekker in men stoeltje gekropen (thnx nog vinnie) en meteen als een blok in slaap gevallen . dag derna alleen met een koud oortje wakker geworden en voor de rest lekker warm...weer flink gevlamt en de 10de plaats veroverd met een 7,7 kan sneller magoed toch netjes rond 4 uur spulletjes gepakt en weer naar het mooie maastricht vertrokken![]() vinnie had trouwes ook nog met mijn scooter een 7,55 neergezet zaterdagAVOND wat dus echt netjes is aangezien dat mijn record 7,5 rond is na 1 jaar sprinten ![]() *peepz watk gemeet heb* ![]() Thijs - Pikeheat plantje Marco XSH Harjo Martijn 5th Danny Phantom die gast met die zwart oranje beta( kben je naam vergete) Jeroen en nog wel wat meer mensen ben ik je vergeten srry ![]() OP NAAR EINDHOVEN ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#323 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
ik zie hem wel verschijne gok ik ![]() en niet te vergeten dat het mijn eerste paar sprints was en voor het eerst op jou scooter ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#327 (permalink) |
|
IR-customer
|
Ik vond het weer een top meeting, vooral dat nog even na branden met jurjen bob marco en nog een paar vond ik echt leuk. Mijn snelste tijd was 7.04helaas was dat in het na brand half uurtje haha. De sonic liep opzich wel lekker maar het kan zeker beter.
Voor degenen die nog niet weten wie ik ben, Ik reed met de 3e karsemijer sonic voorheen op mijn paarse chinchilla zip. Mr. yram(yorick) __________________ |
|
|
|
|
|
#328 (permalink) |
|
Registered User
|
Inmiddels een dik uur verder heb ik alle foto's geuploaded op deze site: http://s237.photobucket.com/albums/f...photos/Meppel/ Wil je een foto in het groot ontvangen? PM me dan ff het foto nummer ![]() |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|