![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#43 (permalink) | |
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
SBO zou 8 (of hoeveel waren het er) wedstrijden laten doorgaan (minstens). Hiervoor moeten we nu nog extra gaan bijbetalen? Je begrijpt ook dat het niet om die 5€ gaat natuurlijk. Wij (sbo rijders) hebben recht op x aantal wedstrijden die meetellen met het kampioenschap. Dat er slecht weer is, tijdsmeting waar wat aan mankeert is voor iedereen kut maar nou gaan ze nog extra laten bijbetalen naast ons inschrijvingsgeld elke meeting + het bedrag wat je betaald per jaar. Dat kan ik toch even niet volgen hoor. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
Ik heb nog al een keer inschrijvingsgeld betaald en niet kunnen rijden. Dit is ook maar voor de helft van het bedrag terug betaald. Het gaat me allemaal niet om die 10€ maar om het principe. Er wordt al voldoende geld betaald voor de jaarinschrijving + elke meeting ook nog eens. Ik ben erg tevreden over de organisatie enzo (zoals op de laatste meeting was echt perfect voor mij) maar daar gaat het niet om. Of ben ik nou aan het eikelen? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Het exta geld bij de ingang is voor organisatie meppel, daar krijgt SBO geen stuiver van
![]() Wens ook niet onder 1 naam genoemd met SBO genoemd te worden (no offence), wij organiseren alleen een sprint en vragen SBO om te komen met het startsysteem /NK, de inkomsten zijn daarom ook voor stichting meppel. Inkomsten uit inschrijving zijn voor SBO. Maar goed . Je komt dus niet neem ik aan, anders wil ik je 5 euro wel betalen.. __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | ||
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
Maar het is niet aan ons om dat bedrag dan aan jullie te betalen. Imo Jij begrijpt ook wel dat sbo leden reeds betaald hebben voor 8 wedstrijden. Ze willend dan niet 2 x extra betalen waarvan 1 keer wordt tergubetaald. En dan ook nog eens extra betalen voor een meeting waar ze gewoon recht op hebben. /edit: Quote:
Je betaald een bedrag voor 8 wedstrijden. Je krijgt ze niet alle 8 of je moet bijbetalen. Zo werkt het natuurlijk niet in mijn ogen. __________________ |
||
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Dijkman Crew
|
Quote:
Bedankt spasta, namens alle 197 rijders die niet zeuren ![]() Voor mij is het leuk geweest, heb de laatste keer per persoon 300 euro(5 man x 300 euro) er achteraan gegooid. Dit allemaal voor jou als rijder, en dan zeik jij over 10 euro. Ik ga er even een paar dagen over na denken of ik het door laat gaan (erg jammer dit...) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Nog even ter verduidelijking!
Wij als organisatie Meppel hebben niks met SBO en hun finacien te maken. Wij organiseren de sprint en niet SBO. Wij vragen de entree, en niet SBO. Wij nodigen de SBO uit met hun systeem. Zeuren over de SBO doe je maar ergens anders, en niet in dit topic. __________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
Het staat in het sbo sprints topic. een appart topic erover aanmaken wordt toch niet toegestaan. En ik wil het gewoon ergens melden. Ik zeg trouwens niet dat ik het niet zal betalen maar vind het gewoon vrij vaag. Ik wil niet heel die meeting afgelast zien worden, ik wou het gewoon even gezegt hebben. Ik pm je er nog wel over. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Even ter verklaring:
Een organisatie die een sprint organiseert, heeft simpel gewoon het recht om entree te vragen tot hun evenement. Het is ook al meerdere malen vermeld, dat de organisaties het recht hebben om een bepaalde entrée tot het evenement te vragen. Nou heeft de organisatie van Meppel je op de 1e versie gematst, op de 2e versie gematst, en nu vragen ze enkel jouw begrip, om de 3e versie een kleine vergoeding te betalen, zodat je weer een dag los kunt. Dit heeft verder niets met regelementen/SBO/whatever te maken, ik vind dit niet anders als NORMAAL. Die mensen werken zich een dag uit de naat om jou een paar sprintjes te laten trekken, alle mensen die er omheen lopen zijn allemaal vrijwilligers, welke er geen cent van beter worden. Jij weet zelf ook wel dat dit niet uit het "verdiensten" oogpunt is gedaan, maar enkel uit noodzaak. Meppel heeft vorige keer, om JOUW competitie (ook mijne ) te redden enige kosten gemaakt, welke nu indirect doorberekend worden aan de sprinters. Dit vind ik niet anders dan normaal. Ben je het niet met mijn standpunt eens: PM. OWJA: ![]() Heren en Dames van Meppel. Nogmaals bedankt voor jullie inzet en doorzettingsvermogen. Versie 3.0 word gewoon de knaller van het jaar, moge dit duidelijk zijn ![]() Ik regel zowiezo een heerlijke versnapering voor de Crew ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
yipyipyipyipyipyip
|
Quote:
?@ DJ: Blijkbaar wil hij dat niet snappen. __________________ Last edited by ::Michel::; 18-07-2007 at 17:36. |
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
Hoi.
|
Gast, doe is ff normaal. Spasta loopt niet te ''kutten''
Hij geeft zijn mening ergens over, wil jij je mening geven? Doe dit dan op een redelijke en volwassen manier. Je hoeft hem nou niet belachelijk te gaan maken alleen omdat hij het er niet mee eens is. Anyway, harjo denk er nog even over na joh Veel mensen zouden het iig waarderen als je er een 3.0 van maakt.Last edited by Willy; 18-07-2007 at 18:24. |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |
|
gepensioneerd
|
Quote:
ik zal het nog maar een keer uitleggen. aan de sbo je betaald 135 euro voor je startlicentie+administatiekosten je betaald 14 euro voor je milleumat ( 2 jaar geldig) je betaald 30 euro borg voor je hesje ( dit krijg je terug eind seizoen) je betaald 12,50 per sprint die gereden wordt je krijgt gratis entree voor alle evenementen ( behalve meppel 3 dus dit jaar) je krijgt het mon blad je krijgt een sprint waar alles aanwezig is wat er moet zijn je krijgt dingen bij de inschrijving zoals bv go fast, stickers, etc etc je krijgt soms ook korting als er dingen van onze zijde niet goed zijn gegaan er staat nergens dat je betaald voor 8 sprints er staat nergens dat wij verplicht zijn 8 sprints te organiseren die mee tellen voor het kampioenschap je hebt bij het invullen van je inschrijfpapieren de reglementen van de sbo aanvaard. wij willen samen met bv de organisatie meppel zorgen dat er genoeg sprints zijn, omdat er fouten zijn gemaakt of omdat een evenement in het water is gevallen. hierdoor komt iedereen zoveel mogelijk aan zijn trekken en kan er toch gesprint worden. als zij daar entree voor vragen bij de derde keer heb je dat accepteren net zoals ons. als dit voor jou niet genoeg is zou ik als ik jou was thuis blijven de rest van het seizoen. hierdoor komt er weer een plaatsje vrij voor iemand die het wel waardeert wat we doen. schijnbaar aan je antwoord te zien doe je dat niet dus wens ik je veel succes met je volgende hobby. Last edited by Kenny; 18-07-2007 at 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
TKTuning? PM!
|
Quote:
Tevens vind ik het wel prima om 5 euro entree te betalen. Als je hierdoor een extra sprint hebt is het toch super relax. Opzich snap ik spasta zijn punt wel, alleen zou ik er geen punt van maken. __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|