![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) |
|
Vanuit Leeuwarden!
|
Was een erg vet weekend, zaterdag avond weggegaan, 12 uur aangekomen in Haelen? ofzoiets. Daar geslapen in een caravan, volgende ochtend om 8 uur weer weg
![]() Mooi weer, goeie DJ en veel geouwehoer !__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#302 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad
![]() Helaas moest ik om half acht 's ochtends al op weg naar Spa voor de IDSM en Duitse Stage6 Cup, maar was nog wel op tijd terug voor de paar laatste finalesprints en de burnouts ! Zag er gezellig uit verder ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#303 (permalink) |
|
[ SBO sprinter #86 ]
|
Het was zeker gezellig, veel mensen gemeet, paar leuke sprints getrokken maar spijtige van de zaak was dat de scooter niet liep met dat extreem warme weer. Leuk weer om aan een zwembad te liggen maar niet 150m te rijden en dan in volle bepakking terug te stappe! (dodelijk!)
grtz! Op naar de volgende meeting! PS: EPC crew en SBO crew, proficiat voor de mooie organisatie op een mooi terrein! |
|
|
|
|
|
#304 (permalink) |
|
6.74 @ 150 meter
|
Ik vond het ook een erg mooie meeting.
Wachtrij duurde niet te lang, het was wel verschrikkelijk warm maar beter dat dan regen. Persoonlijke tijd verbeterd, wel maar met 0.04 maar dat terzijde Uiteindelijk 7de/8ste geworden in scooter special. Ook voor mij: EPC crew en SBO crew, proficiat voor de mooie organisatie ! __________________ |
|
|
|
|
|
#305 (permalink) |
|
Addicted User
|
Ook maar even reageren dan maar
Was een erg geslaagd dagje al was het wel moeilijk uit te houden met de hitte. Heb echt veel gesprint waaronder ook een aantal sprintjes waarbij mn killswitch er geen zin had:S Ook liep mn scooter 500 toertjes teveel:SMja kortom veel mensen gesproken, veel gesprint dus een vette dag ![]() Ciao __________________ |
|
|
|
|
|
#306 (permalink) |
|
karsemeijer
|
was een perfecte meeting goede baan mooie locatie. Het weer was super!!! sonic meteen op de testbank gedaan en weer een monster score van 24,6 pk dit keer met de andere sonic!! maar 2 keer gereden meteen goede tijden neergezet 7,14 en 7,08 ofzoiets. dus als 2de gekwalificeerd in de finale
verder hele dag een beetje in je blote bast rond lopen en toen de finale ben ik uiteindelijk 2de geworden ! en Bob is volgens mij 5de geworden waarbij het iets minder ging! Ook yram wist zich te plaatsen in de finale en is uiteindelijk 7de geworden volgens mij!!maar zeer blij met het resultaat en weer naar huis met 2 bekers ![]() mark __________________ |
|
|
|
|
|
#307 (permalink) |
|
Registered User
|
Namens de organisatie wil ik jullie opnieuw bedanken voor het laten slagen van dit evenement. Er was weinig afval en en er zijn geen problemen geweest. EHBO heeft maar een keer hoeven uitrukken, en dit was om onze eigen (rooie)Chris te helpen zoeken naar z'n tand, nadat hij het asfalt van heel dichtbij had bekeken. (foto;s volgen
)Ook alle vrijwilligers wil ik super bedanken, Geleen , Sittard en Maastricht! Tot volgend jaar!!! Marco EPC Sittard |
|
|
|
|
|
#308 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
maar fietsen het was een superdag beetje warm.. maar onder de bomen was het goed te doen.. mar ik kan me voorstellen dat je in je pakje en helm op je jezelf net een garnaal op de bbq voelt.. op naar volgend jaar Sittard ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#310 (permalink) |
|
IR-customer
|
Ik vond het een zeer geslaagde dag. Ondanks de hitte was het echt wel lacht igg stukken beter dan die klote regen. Na 2.5 uur rijden was is toch wel aardig gaar. maar dat was na een half uurtje ook wel weer over. Even met de sonic op de bank geweest waar maar liefst 24.6 pk uit kwam knallen. Toen nog een paar keer gereden en toch nog op de 7e plek in de finale gekomen en dat met 20.6 pk tjes. ha een top dag dus. Het viel me wel op dat er niet zo heel veel foto's zijn gemaakt.
__________________ |
|
|
|
|
|
#311 (permalink) | |
|
Speed Benelli
|
Quote:
Bedankt voor de super mooie foto's , k sta er vaak bij met de benelli ![]() __________________ Last edited by speedpeet; 06-08-2007 at 18:45. |
|
|
|
|
|
|
#312 (permalink) |
|
Jupiler pilsener
|
Nou laat ik maar eens wat posten.
Mijn Meeting Sittard begon al op Zaterdag eigenlijk ![]() Ik was om 10:15 nadat ik de hele week nachtdiensten gewerkt had, bij Twan en hebben daar behoorlijk aan de zip gesleuteld. Na het avond eten zijn we nog naar Paultje gegaan om de Sp van Gerrit op te halen. Wij gingen weer terug naar Twan zijn huis en maakten de sp af. Ik ging om half 12 bij twan weg als het niet later was. Thuis moest ik de kappen er nog op zetten dit was vrij snel gedaan. van het 1 komt het ander ff kijken wie er nog online waren, om half 3. Helaas moest ik nog de auto inpakken en ik ging om half 4 me bed opzoeken. Toen heb ik 1 uurtje geslapen en ging me telefoon weer dat ik eruit moest... "pppffff" Iig ben ik Robin gaan halen rond 05:15, en zijn we samen met Michel naar Sittard gegaan. Wij waren daar als 1 van de eerste om 8 uur op het terrein. Ik heb 4x gesprint helaas waren de 1e 2 sprints echt om te huilen. Me 1e sprint was een valse start en moest ik doorrijden maar deed rustig aan. 2e sprint was tegen Ferrel maar op de 1e meters deed die erg raar en viel die weg, trok daarna wel weer op maar reed hem ook niet hard uit. Daarna sproeier gewisseld en liep die al een stuk beter maar nog niet goed genoeg. Sprint tegen Mark was een close finish "8.6" meen ik , helaas verloor ik net. Laatste sprint was tegen Pepijn, waar ik echt een late start had 0.36 sec waar ik een tijd ook van 8.67 had gezet wat ik even snel gelezen had op het schema. Ik was echt gaar door de zon en slaap te kort. Toen nog naar huis gereden dus ik was om 6 uur weer thuis. Daarna nog ff lekker gezwommen in de Lek ![]() Uiteindelijk om half 2 gaan slapen ![]() __________________ Last edited by Rene; 06-08-2007 at 14:08. |
|
|
|
|
|
#315 (permalink) |
|
|
zeer geslaagde meeting
De warmte was wat minder zeker in een 1delig pak. maar het mocht de pret niet drukken. Met 20pk rondrijden en dan 7.48 rijden vond ik zeer netjes. frame liep ook wel aardig.In totaal 10 runs gemaakt ![]() Op naar nijmegen waar de eigenaar van het frame er weer op zal rijden. hopelijk brengt het blok dan wat meer pk's. EPC en SBO crew bedankt voor deze vette sprint. |
|
|
|
|
|
#317 (permalink) |
|
** S6 Pro Fahrer **
|
Zeer geslaagde meeting moet ik zeggen.
Vond SBO een beetje tegenvallen, maar dat kwam vooral omdat ik zelf nog niet echt gereden had tot nu toe. Dus tegen Twan gezegd op Sittard ga ik de 70cc rijden en gooi die 90cc maar ff in de hoek. Niet letterlijk, maar zo klinkt het leuker. Nou goed ik op Sittard dan maar rijden, Twan zou zelf eigenlijk ook rijden, maar die was zo brak dat hij het niet aandurfde. De 1e run was matig, lang niet meer gesprint dus slechte reactie en scooter stond veel te rijk. Kwam een tijd uit van 7.6 ofzo meen ik. Nou goed scooter wat armer gezet en toen run maken, slechte reactie 0.22 en een tijd van 7.48 (weet de honderden niet meer precies), hee dat lijkt al op iets. Nou goed nog wat runs gemaakt en uiteindelijk was ik weer op niveau een reactietijd van 0.00 en een tijd van 7.22. Ik was door naar de omloop!!!!!!!!! Dat klinkt niet echt gaaf, maar ik reed dus in de Superspecial klasse met 70cc en toch de omloop halen. Nou goed eerste omloop ik gaf alles en het liep lekker reactie van 0.02 en een tijd van 7.22. Helaas Heiko, Joël en Renee/Tommy waren zowieso wel sneller maar ook Titus met zijn mega lopende zippah was me te snel af. Al met al ben ik dus 5e geworden, iets waar ik ZEER tevreden over mag zijn. Voor de volgende meeting nog wat uurtjes op de bank doorbrengen en dan er iets meer vermogen uittrekken en Titus proberen sneller af te zijn ![]() De burnouts waren echt machtig. Titus balen dat het beetje kapot liep bij jou, maar die vonken die waren echt vet gaaf. En Kees, mejn jij maakt echt mega gave rolling burnouts, ik kan het ook wel, maar jij blijft gewoon doorgaan En die burnout van die harley, dat zag er uhm apart uit...Voor de rest echt iedereen bedankt. EPC, Dj alle aanwezigen, gewoon een te gekke dag was het. __________________ |
|
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
Super Moderator
|
Mijn verhaaltje ook meer even doen.
Na 2 uurtjes slaap vertrokken naar DennisM en daar vertrokken. We waren al vrij vroeg daar. Joël kwam ook gelijk aan en zo stonden we mooi bij elkaar. Het was al gelijk warm dus lekker bij gebruint ![]() Overdag een beetje gekeken naar de rest van de sprinters en beetje mensen gemeet. Ondertussen beetje met Dennis mee sleutelen aan de Zip die niet optimaal liep. Al met al is hij nog eerste geworden wat we van te voren totaal niet hadden verwacht. Na de sprint nog naar de Mac geweest met oa Joël en neefje, Wieger, DennisM, Ralf en de rest van de gasten uit Deurne. Toen nog ff bij Dennis in de tuin een biertje gedaan en naar huis gereden. Ik vond het een supergeslaagde dag! Alles ging goed in mijn ogen. tijdsysteem werkte goed, en die organistatie was goed. Marco en EPC en SBO crew bedankt! |
|
|
|
|
|
#319 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#322 (permalink) |
|
#222 SBO sprints
|
sittard was goed geslaagd
lekker weer alles ging perfect je kon lekker veel knalle zaterdag aangekomen alles opgebouwd s'avonds flink bieren met deel van de crew en heel epc was egt prachtig zondags lekker gereden en leuke dingen gehoord tot nijmegen ooi |
|
|
|
|
|
#323 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() ik heb die foto's niet thuis.. die zijn gemaakt met de camera van Inne en die foto's komen dus op ST.net te staan of Ralf moet ze eerder ergens uploaden maar dat zal wel te zien zijn dmv een link hiero__________________ |
|
|
|
|
|
|
#324 (permalink) |
|
6,29s @ 150m
|
Het was een geslaagde dag,
Goede organisatie alles netjes geregeld en het weer zat mooi mee, geen regen een keer ![]() sbo/epc bedankt voor de toffe dag. Toevallig iemand een filmpje van de finale std scooter ?, toen er iemand bijna onderuit ging ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#325 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
Maar het was wel een vette wheelie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#326 (permalink) | |
|
6,29s @ 150m
|
Quote:
.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#328 (permalink) | |
|
Duidelijk
|
Quote:
Als die er tusse komt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#329 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
maar het scheelde ongeveen 2mm of je was achterover gegaan ofniet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|