![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Registered User
|
zekker aanwezich moet dag ervoor mee helpen opzette etc met epc en sbo leden..
voor mij 5 minuten dus is best te doen(A) jammer genoeg nos nogsteeds niet aangesloten wegens tijd gebrek ![]() tot 5aug danmaar gr Black Venom!! #SBO nr236# Scootercentergeleen/epc...! |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#67 (permalink) |
|
Registered User
|
ook zeker daar kan er heen lopen 10 min
word egt weer supper vet spa was ook egt supper blackbullet #235 Scooter Center Geleen Racing Team Scooter Center Geleen & EPC Sittard |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Ben net nog langs die weg gekomen waar de meeting plaats gaat vinden
Ben er nu iig wel heen, andere meetings kon ik niet gaan omdat naar meppel 2 en zoetermeer de mensen op de laatste dag afhaakten, en ik geen zin had om alleen zo'n takken end te rijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
EPC / RST # 69
|
Quote:
Ik ben ook (nog) geen lid van de sbo hoor ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
Registered User
|
Ok mensen,
Nog wat extra info:::: Allereerst de locatie: (Oude) Rijksweg in Sittard (6135GZ nr:2) Afslag 47 (Born,Sittard) op de A2 vanuit het noorden, en dan de borden "industrieterrein Noord" volgen. Afslag 48 (Urmond) op de A2 vanuit maastricht, Sittard volgen, en dan "industrieterrein Noord" volgen. Bij het op rijden van het industrieterrein (Dr Nolenslaan), voor de spoorbrug naar links. Er zijn minimaal 35 daglicenties vooraf te verkrijgen bij EPC,of via een email naar info@emby.nl. De mensen die VOORAF een daglicentie nemen krijgen 2 gratis entree-kaarten. (let op: pas als de betaling is voldaan, ben je verzekerd van een inschrijving) De Dagindeling: 8:00-10:30 inschrijven + keuren inschrijven is tot 10:30 voor degene die te laat is JAMMER MAAR HELAAS. 10:00-11:00 vrij sprinten hierin is er tijd om te sprinten en de fine tuning te doen voor de kwalificatie sprints.Dit geld voor alle klassen. 11:00-16:00 sprinten met tijdsmeting In deze tijd kunnen alle klassen een tijd neer zetten die aan het eind van de dag gaan tellen voor de finales. 16:00-17:00 finale sprints In deze tijd zullen de 8 snelste van iedere klasse het tegen elkaar op gaan nemen in 1/4 een 1 /2 en de finale zal worden gereden. 17:45 prijsuitreiking Sprints Dan nog: HET IS NIET TOEGELATEN OP, EN OM HET TERREIN VAN HET EVENEMENT TE FLYEREN, VERKOOPSTANDS OP TE BOUWEN OF ANDERE COMMERCIELE ACTIVITEITEN TE VOEREN ZONDER TOESTEMMING VAN DE SBO. KOSTEN DIE VOORTVLOEIEN UIT HET OVERTREDEN VAN DEZE REGEL ZULLEN VERHAALD WORDEN OP DE OVERTREDER. ER ZAL VEEL CREW AANWEZIG ZIJN, EN ZULLEN VOLGENS HET "0-TOLLERANCE" PRINCIPE WERKEN! DUS OOK NIET RIJDEN BUITEN DE SPRINTBAAN! meer info: straffen sbo licentie houders Evt wijzigingen zullen direct gemeld worden. Hopelijk tot dan! Marco EPC Sittard info@emby.nl |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
Fruttelkutje
|
Je geeft met het aanvaarden van een licentie toch al aan akkoord te gaan met de algemene en technische regels die hier allemaal na te lezen zijn en volgens mij ook nog in de st.net tent liggen.
nergens voor nodig om iedereen die regels te gaan geven op papier, het overgrote deel gooit het al dan niet gelijk weg. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|