![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (7) | Thread Tools |
|
|
#332 (permalink) | |
|
[ SBO sprinter #86 ]
|
Quote:
We zullen zien he na Zoetermeer ![]() grtz |
|
|
|
|
|
|
#334 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
als het mogelijk is zou ik graag een aantal inschrijvingen in kleingeld ontvangen. voor bij de entree is altijd veel kleingeld nodig en bij de bank halen kost het extra geld. dus als er mensen dit willen doen zou ik dat erg fijn vinden! liefts 1 en 2 euro munten
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#337 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
he art mijn helm is nog niet gekeurt. was er niet de vorige keer maar zoetermeer wel aanwezig als dat hok niet vast loopt. geen tijd voor een nieuwe zuiger wegens ander blok. en voor de verandering maar weer eens een andere scooter sr frame ![]() |
|
|
|
|
|
|
#338 (permalink) | |
|
EPC/RST #129
|
Quote:
Mijn Helm is ook nog niet gekeurd omdat die in meppel was afgekeurd .Dus heb ma even een nieuwe gehaald , tot op zoetermeer dan!__________________ |
|
|
|
|
|
|
#341 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Ik citeer van de SBO site:
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#348 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
www.emot.nl 75 euro, nieuw, 260 gram.
__________________ |
|
|
|
|
|
#349 (permalink) | |
|
7,02sec @ 150 meter
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#355 (permalink) |
|
|
omdat er ook mensen aankomen met 3x 2 euri
![]() verder 2 onafgestelde hokjes op zoetermeer,, hopelijk overleefd mn zuiger het dit keer wel! die van arthur hetzelfde als op de xdays.. dus ook half half ![]() het weekje na zoetermeer maar ff heel druk maken ![]() __________________ |
|
|
|