![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (7) | Thread Tools |
|
|
#692 (permalink) |
|
Registered User
|
Origineel gepost door arjan17
Iemand ging trouwen wel hard onderuit. Ik weet niet wat diegene wou doen maar die zat beetje wheelie's te maken / showen en trok weg met een wheelie en ging vol het hek in. Voorkap kapot en van een afstand zag het er allemaal niet lekker uit. Beterschap aan diegene. nee ik was zeker niet aan het showen scooter liep heel; on constand was de 3de run die ik ging maken dan het vermogen gehaald te hebben van 25 pk en trok heel stuk harder weg dan de sprints ervoor bij de landingvan eerste wheely brak ophangpunte af van me voorkap link en kwam voorkap tussen me whiel in kon nietmeer sturen niks enjah dan ga je verder was de schade alleen aan me voorkap de rest werd opgevangen door kickstart ik ga gewoon rustig verder met het dingetje alleen zonder voorkap het kan altijd gebeuren dat je valt maar dit was gewoon echt un vet lulige manier merja verder echt vette dag gehad teamgenoten nog 5de plaats in scooterspecial en 2de in standaard scooter ![]() __________________ Last edited by Black Venom!!; 23-06-2008 at 00:02. |
|
|
|
|
|
#695 (permalink) |
|
Registered User
|
Mijn eerste keer aanwezig bij een SBO, maar ik vond het echt supervet!
![]() Verder kon ik inderdaad wel merken dat de rijders niet echt lekker terug konden lopen. Ik heb ook nog wat foto's geschoten met mijn telefoon. http://www.picturetrail.com/gallery/...8256&members=1 ook heb ik nog 3 filmpjes maar die post ik later wel. Hoop dat jullie een beetje leuke foto's ertussen kunnen vinden. |
|
|
|
|
|
#697 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Fijn toen je ook in de wachtrij stond.. met dat zand naast de weg en met lekkere harde wind vlaag zat alles in je ogen..
Nu heb ik al een ontstoken oog komt daar erook nog is bij ![]() Ben benieuwd hoeveelste ik sta in me klassement.. hopen dat ze nog online komen voordat ik op vakantie ga volgende week anders moek wachten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#700 (permalink) |
|
6.25 sec, 135.2 km/u
|
hij was minder snel als op meppel, had veel problemen, maar over 2 weken staat hij er goed bij, dan kunnen we kijken wat hij echt doet, als het carter niet weer scheurt, of zoiets dergelijks. ik weet niet of je de run had gezien, maar..... ik heb t op film, hij naaide rond de 110m alleen niet hard zoals op meppel, dus liep eerst warm en draaide nog door. het had denk ik wel ergens ronjd de 6,2/6,3 gezeten, maar goed als als als.... we zien wel, was al blij dat ik er kon staan. __________________ |
|
|
|
|
|
#701 (permalink) |
|
Groene Premium
|
Was wel een goeie dag
Rond 10.00 aangekomen, rustig wat rondgelopen, uitgewaaid en gehapt.Hoop snelle tijden gezien, 6,73 voor Dinya met 129 km/h is 'aardig' snel zeg maar, framepjes die hard gingen, tenten die wegwaaiden, kerstboom die omviel, hekken die gingen vliegen.... __________________ |
|
|
|
|
|
#706 (permalink) |
|
Bob Broekhof
|
Gister een super dagje gehad! Verschillende runs gemaakt, maar uiteindelijk een 7.074 met 0.073 reactie tijd
Mijn dag kon niet meer stuk dus!Finales snapte ik niks van, dus ben maar naar huis gegaan.. Stond uitendelijk 23e in 't algemen klassement.. Minpunten waren toch wel het terug lopen van de sprint baan.. Een hoop oude kreidlers die door het renners kwartier heen reden en een matig stuk wegdek. Maar dat mag de pret niet drukken ![]() |
|
|
|
|
|
#708 (permalink) |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Super dagje gehad, weer zat mee, goed geregelt verder.. enige minpunten was de terugloop idd onwijs smal met die hekken, dan staat er aan de linker kant ook nog is 100 man die stuk voor stuk een kilometer naar voren hangen ik geloof dat ik er tegen wel 20 ben aangelopen mja ondanks dat een super dagje gehad
Nick ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#711 (permalink) | |
|
Need tuning? PM!
|
Quote:
Vette foto's Wes! Ohja, ik moet terug naar de tekeningtafel fucking 8,5 seconden ![]() __________________ |
|
|
|
|