![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (7) | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) |
|
TTE Mooierd #221
|
idd wat dominic al zei !
Ik zie Meppel ook als een Leerdag ! En dat was voor velen zo, dat waarschuwde me pa ook al van tevoren . Maar weet zkr dat Zoetemeer gruwelijk gaat worden. Ik heb er tering veel zin in Blokje ligt weer in 2en dus komt goud.AdiozZz __________________ |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
BEN DE TUSSEN TIJD WEL MEER ALS NODIG
HOK LIEP NIET ECHT TOP EN ME RUNS WAREN OOK NEIT ECHT OM NA HUIS TE SCHRIJVEN DRUK BEZIG MEER VERMOGEN TE WINNEN ZODAT WE MIN 8 EN LAGER KUNNEN SCOREN DRUK BEZIG MET ONTWERPEN VAN EEN 1 CIL 2 ZUIGER BLOK HOPEN DAT HET GAAT LUKKEN IN SCHAKEL IS HET AL EENS GELUKT ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#68 (permalink) | |
|
SBO #112
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#70 (permalink) | |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Quote:
Je bedoelt mij :$ hehe heb er zin in __________________ |
|
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
ik ben vandaag nog even bij de baan wezen kijken. hij ligt er eigenlijk beter bij dan ik verwacht had. ook ga ik het tijdschema iets aanpassen, zodat er van 10:00 tot 16:00 kwali gereden kan worden met een puaze van een half uur. zo hoeven we ons zolang er niet meer dan 170 man zijn te houden aan die 4 x, en kunnen we lekker veel knallen dus in sweetlake
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
TTE Mooierd #221
|
Quote:
!Weet wel dat ik nu constant in de rij ga staan ! net zo lang dat ik een goeie tijd heb geklokt ![]() __________________ |
|
|
|
|