![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (7) | Thread Tools |
|
|
#931 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
de standen en uitslagen staan pas dit weekend online.... ik ben vergeten alle namen te noteren van degene die met een geel hesje hebben gereden
![]() ik moet dus eerst ff wachten tot ik die info van de MON terug gekoppeld krijg. vrijdagavond of zaterdagmiddag komt het online! __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#935 (permalink) |
|
SBO crew
|
ik zal ook maar weer eens reagere
![]() lekker dagje was het.. beetje winderig op zn tijd ![]() zelf nog een tijd van 7,2 gereden op het gebakje van jos reactie 0.09 en eindsnelheid 116km/h ik wil ook nog even een aantal rijders bedanken die toch nog even de moeite namen om ons even te helpen met opruimen vlak voor de prijsuitreiking erg prettig om met die wind even nog wat hulp te hebben!__________________ |
|
|
|
|
|
#943 (permalink) |
|
Registered User
|
Hij moest eigenlijk alleen bij zoetermeer en toen kwam ik erachter dat ik hem per ongeluk in kloosterzande had gezet maarja vond m wel lachen
@ Kees: Ja want het was die avond toen we thuis kwamen deden we bij die hond dat shirt aan ![]() Last edited by Show Rox; 26-06-2008 at 23:35. |
|
|
|
|
|
#946 (permalink) |
|
Scooter Kotser
|
Zie alweer dat me tijden niet mee tellen. Rustig met draaiende motor op me scooter rijden omdat ik me enkels niet wilde breken langs de hekken. Top!
![]() *edit* Ik kom lekker naar de volgende wedstijd op de motor... __________________ Last edited by -Gideon-; 27-06-2008 at 09:28. |
|
|
|