![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (7) | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) | |
|
Koeleroenie
|
Quote:
![]() ik weet wel dat als het lekker weer is dat ik op de tuinstoel lig in het zonnetje met een kratje bier naast me terwijl nopeisdope uit me speakahs knalt ![]() wat de rest anders allemaal doet maakt me egt vrij weinig uit ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#94 (permalink) |
|
B R O E M !!
|
Vorig jaar was ik er ook om te kijken.. waren toen nog wat vervelende lui die ruzie zochten dacht ik. Verder viel het me op dat het wemelde van de mensen van buitenlands afkomst met Zip's e.d. met een hele grote mond.. waren dat ook SBO rijders? Niet allemaal zulke lui hoor.. stond langs de baan naast een gezin wat enorm stond aan te modigen enzo.. was super gezellig.
Alleen die arrogante lui terugsteppend met hun zip waarvoor iedereen moest wijken waren irri. Misschien een puntje om de rijders langs de andere kant dan het publiek te laten gaan? __________________ |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
die mensen verdienen dan ook niet meer als een gigantische grote rot schop. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
#139 @ 6.88
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
Registered User
|
ik had een reactie van 0.06, wegrijden bij het laaste oranje lampje dus. vorig jaar zat ik nooit onder de 0.2 sec.
Toch baal je dan best als je 0.2 seconde mist op je tijd door je reactie, vooral als je richting de 7 sec gaat. Dan word de reactie namenlijk het verschil tussen boven of onder de 7 ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Registered User
|
mijn snelste reactie tijd was ook lekker vers 0,39
voorigjaar ging het stuk beter merja niet met me hoofd erbij geweest dus xday's even wat uitproberen(A) enjah dan maar hoopen dat me scootertje goed gaat lopen @ zoetermeer en tevens eens zonder kapjes rijden scheeld tog 5,8 kilo eens kijke of dat scheeld in tijd![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) | |
|
Furious Beta
|
Quote:
Zullen dus nog wel onverwachte tijden voorbij komen van de andere 79 rijders die er niet waren! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#115 (permalink) | |
|
FEYENOORD
|
Quote:
Mischien wordt het niks, mischien wordt het gekkehuis ![]() __________________ |
|
|
|
|