![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#303 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb nog even een vraag, ik las dat de borg voor het hesje omhoog is gegaan naar 50 euro. moet je als je vorig jaar een start bewijs had en een hesjes dus nu nog 20 euro extra overmaken en moet het geld voor de milieu mat worden betaald als je deze al hebt?
__________________ |
|
|
|
|
#305 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik heb even een vraagje over het inschrijven (misschien overheen gelezen).
Ik zou me graag willen inschrijven voor SBO-2008, maar stel ik krijg me aerox niet optijd af en ik zou bijv. 1 of 2 meetings missen. Is het dan mogelijk om vroegtijd me nummer op te geven ![]() Krijg je dan ook gewoon het volle bedrag terug of ? __________________ |
|
|
|
|
#308 (permalink) |
|
Sprint Team Zeeland
|
hoi
ik heb nogmaals een vraag. ik heb een aerox radiateur op mijn sonic zitten. mag dat dan in de klasse van stnd scooter? ook mijn subframe is omgelast voor me carbu naar achter te plaatsen. het blok hangt gewoon nog op de zelfde plek en is gewoon demonteerbaar. wordt dit ook goed gekeurt? edit ik heb ondertusse wel al standaard kappen(spijtig van het vele werk van die andere maar ja )__________________ |
|
|
|
|
#309 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#312 (permalink) |
|
HD Powered
|
neem aan dat het niet is toegestaan om in de standaard klasse je voorvorkpoten/voorvork te verlichten dmv afdraaien oid? staat niet in het regelement dus vraag t maar ff voor de zekerheid
![]() en stel je zou dus een ac zip hebben met een lc blok dan zou je dus geen rad oid mogen plaatsen? ik begrijp je post niet helemaal namelijk. alvast bedankt, oi __________________ |
|
|
|
|
#313 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
standaard klasse dient alles wat niet vermeld staat standaard te blijven. en natuurlijk zullen er echt wel mensen gaan zijn die dat of iets anders gaan proberen, maar dat is helaas niet bij elke wedstrijd allemaal te controleren in de ochtend keuring. mochten we erachter komen bij een nacontrole, worden er gewoon van 1 of 2 wedstrijden punten afgenomen. je kunt je kampioenschap dan dus wel op je buik schrijven.
koeling vrij betekent dat je met alle soorten koeling mag rijden zolang het maar standaard op die scooter zit. je mag dus een lc blok onder een ac gooien en andersom, alleen de rest niet als dat niet standaard is. het is namelijk een beetje omslachtig alle soorten koeling te gaan vermelden in het reglement. __________________ |
|
|
|
|
#324 (permalink) | ||
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
Quote:
there is no english regulation, but if you send me info about your scooter/sprinter, i can give you the information you need. __________________ |
||
|
|
|
|
#326 (permalink) |
|
100% HD
|
Ik heb me ouders eindelijk zover gekrnegen dat ze het geld overmaken,.. duurde even maar nu zit ik dus met een probleem,..
Als ik het geld vanavond overmaak? willen jullie het papier werk morgen dan opsturen..? Want ik moet alles ingevuld hebben VOOR donderdag, dan vertrek ik namelijk naar spanje voor een half jaar ![]() Ik hoor het wel __________________ |
|
|
|
|
#327 (permalink) |
|
HD Powered
|
ff een vraagje voor een maatje van me:
ik heb een zip sp 98 alleen ik heb een trommelrem duo voorvork erin gezet en 3 spaaks velgen.. mag dit in de standaard scooter klasse? aangezien in het regelement staat dat je je voorvork mag veranderen, mits zelfde merk enz. alvast bedankt. __________________ |
|
|
|
|
#328 (permalink) | ||
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
Quote:
__________________ |