![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#69 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#70 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Groene Premium
|
ik vermoed gewoon dezelfde manier als dit jaar. Via www.scootertuning.net jezelf inschrijven, daarna betalen etc.
Word tegen die tijd vast wel uitgelegd ![]() __________________ |
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
toelichting over inschrijven toegevoegd @ beginpost.
hoe en wat verder komt net als dit jaar weer te staan op www.stichtingsbo.nl __________________ Last edited by Kenny; 16-08-2007 at 19:40. |
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
Groene Premium
|
Quote:
1.1 De scooter moet voldoen aan het algemeen technisch reglement en/of dit STRSS. 1.14 De kabelboom, olietank, accu en lampunits mogen verwijderd worden. benzinetank staat er niet bij dus mag niet verwijderd worden__________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Zet het er dan even bij ? haha ![]() Kart tankje is net zo zwaar. en je mag zowiezo toch niet onder de 135 kilo, dus lijkt me wel dat dat een mogenlijkheid is. maargoed ik vind gewichts klasse wel fijn, maar persoonlijk vind ik wel dat er nogsteeds word uit gegaan van een lichte rijder . dus zo super veel voordeel heb je niet ![]() |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | ||
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
Quote:
met dank dus weer aan jou een SLOTJE!!!!! __________________ |
||
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Hee Kenny, ik heb de volgende vraag:
Ik rijd dit seizoen ook al mee en heb hiervoor uiteraard een medische keuring afgelegd, is deze volgend seizoen ook nog geldig of moet ik mij weer opnieuw laten keuren? En ik neem aan dat ik geen nieuwe milieumat hoef te kopen voor volgend seizoen? Ik hoor het wel Mvg pepijn. __________________ |
|
|
|
|
#85 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
nog wat aan het reglement toegevoegd!!!!!!
artikel 6 deelnemers 6.5 Het is niet toegestaan om tijdens de kwalificatie een tijd neer te zetten op de machine van een andere deelnemer. Wanneer dit toch het geval is dient de rijder de eventuele finale ook met deze machine te rijden. Wanneer dit niet wordt gedaan en wordt opgemerkt door officials of wedstrijdleider is onmiddellijke diskwalificatie het gevolg reden is dat er mensen kwalificeren op een snelle machine van een ander om zo in de finale te komen????? dit is dus niet de bedoeling uiteraard!!!! __________________ |
|
|
|
|
#86 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
iedereen krijgt er nog bericht over wat ze nog moeten regelen. __________________ |
|
|
|