![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#993 (permalink) | ||
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
Quote:
Zoals geillustreerd op onderstaande foto is dus dan niet goedgekeurd? Heb geen foto van mijn rotor bescherming momenteel, maar is exact hetzelfde. __________________ |
||
|
|
|
|
#994 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Ook gelijkde zelfde vraag van mijn kant
http://www.mostwantedsprinters.nl/fr...dekplaatje.jpg Is deze dan ook niet goed ?? Moet de gehele rotor dus zijn afdekt ? of nog steeds alleen de moer ik heb dat niet goed uit het regelement kunnen halen. __________________ |
|
|
|
|
#995 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
nee, dat hoeft niet. alleen op de foto van DJARCO zit de deksel erbij op gemonteerd. dat betekend dus dat er nog andere delen meedraaien die er bij jullie niet op zitten. daarom mag het dus niet op de manier zoals hij het heeft.
als je er verder niks op hebt zitten is een strip voldoende. dan gaat het er alleen om dat de moer er niet afloopt. ik heb nog niemand gezien die met handschoenen aan in een binnenrotor past. __________________ |
|
|
|
|
#996 (permalink) | ||
|
Registered User
|
Quote:
Quote:
Jullie strip is goed, het probleem bij de bovenstaan de foto is dat de waterpomp aandrijver ook draait,en daar dus niet afgeschermd is. |
||
|
|
|
|
#997 (permalink) | |
|
Scooter Kotser
|
Quote:
3.11 Draaiende delen van de ontsteking, de koppeling en de transmissie moeten deugdelijk zijn afgeschermd. De voorkeur gaat uit naar een metalen/aluminium strip die voor de moer langs bevestigd is waarmee het draaiende deel vast zit. "Voorkeur" Ik heb een plastic strip en zo als ik de regels lees is alu niet verplicht. (vorig jaar was deze regel precies hetzelfde en heb ik ook met de plastic strip gereden.) *edit* Om Discussie met me friendje Arthur te voorkomen toch lekkereen alu stripje gemaakt ![]() __________________ Last edited by -Gideon-; 08-04-2008 at 20:10. |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|