![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
J.K.Tuning
|
Quote:
ja maar kenny die carterkap de ik nu heb die u ziet hier boven die chrome heeft mijne kammeraad ook vorig jaar bij sbo e die is altijd goed gekeurd geweest. keuren ze deze dan ook nog goed dit jaar? omdat u zegt da de regels het zelfde zijn als vorig jaar groetjes __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) | |
|
SBO CREW TC
|
Quote:
Ik neem aan dat je de TNT deksel bedoelt,die zal ook onder de afkeur horen helaas. wat je kan doen,is race gaas bevestigen in die gaten. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#41 (permalink) | ||
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
Quote:
dingen zoals dit heb ik dus echt genoeg van. zal ook is kijken of je geen vakantie van een week of 2 kan krijgen hier. als jij denkt dat je maar kan doen en zeggen wat je wil heb je het mis! __________________ |
||
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
6.74 @ 150 meter
|
Quote:
het moet niet gekker worden.Jij mag tegen hem vertellen dat hij lui is maar als hij zegt dat de sbo nogal moeilijk kan doen om kleine dingen krijgt hij direct een waarschuwing op zijn sbo licentie... dit is natuurlijk machtsmisbruik, begrijp je zelf ook. Ik wist trouwens niet dat het toegestaan is om waarschuwingen uit te delen via internet... waar stopt het dan? Ik weet dat hij een beetje doorboort over iets waar al een antwoord van was maar toch. No hard feelings ofzo maar dit gaat natuurlijk nergens om. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Senior Member
|
Het gaat hier om een respect kwestie Hans. Ze denken dat ze alles maar kunnen maken tegen de organisatie terwijl vaak de fout bij hun zelf ligt. En maar een grote bek hebben ik begrijp dat Kenny hier gewoon gek van word en daarom met officiele waarschuwingen gaat werken. Kan dit volgend jaar gewoon niet in het reglement staan?
Edit ziet trouwens al een stukje in het reglement staan. Ik kon het niet laten.. __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Graag hoor ik vanwaar ik een waarschuwing heb gekregen met betrekking tot borgen op Meppel gister.
Er is mij persoonlijk niets vermeld, en beide scooters zijn feilloos door de keuring gekomen. Ook alle te borgen items zijn daadwerkelijk geborgd, en na het technische regelement 2 keer door te hebben gelezen is er ook niet iets wat ik ben vergeten. Graag verneem ik waarom ik deze waarschuwing heb gekregen, want er is geen SBO-crew lid geweest die mij op een borgfout oid. heeft gewezen. __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | ||
|
SBO CREW TC
|
Quote:
Quote:
75% moet origneel zijn. ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik heb al terug gelezen maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.
Hoe word de 75% gerekend ? (Bij een sonic bijv.) Want het zou zonde zijn als ik mijn kappen heb gepolyed en dan als nog ken verkopen.. - Edit. Moet het spatbord ook erop blijven, of mag dit ook een andere zijn ? (BCD Aerox bijv.) __________________ Last edited by Wesley S.; 14-04-2008 at 15:16. |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
SBO CREW TC
|
Quote:
heb ne een foto van de sonic? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Nog niet met gepolyde kappen.
Maar gebruik het voorbeeld hierboven.. - Gat voor de stuurdemper - Voorkap word 1 geheel, dus strak getrokken - Kleine Underseat in de achterkap - Edit. Moet het spatbord ook erop blijven, of mag dit ook een andere zijn ? (BCD Aerox bijv.) __________________ Last edited by Wesley S.; 14-04-2008 at 15:17. |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik wil ook even wat kwijt.
Paar dagen voor meppel hele discussie geweest over carterkappen. Mijne kwam dus niet door de keuring met een open carterkap, daarom deze geducktaped. ![]() MAar nu ging ik eens kijken op meppel, en zag ik genoeg mensen met een "open"carterkap aan het sprinten?? Dus wat is hier nu de regel voor,en ik vind dat je die mensen(als ze het eraf getrokken hebben ofzo) je ze van de startlijn moet halen. Want bij mijn carterkap zijn alle 2 de moeren gewoon bedekt. __________________ |
|
|
|
|
|
#54 (permalink) | |
|
SBO CREW TC
|
Quote:
zoals ik het nu lees mag jij gewoon zo rijden ![]() __________________ |
|