![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik had ook nog een laatste vraag over het kapwerk van een sonic.
![]() Mag je de voorkap en knie kap ook wat inkorten zodat je stuur lager kan, of is dit voorbij de 75% regel ? (Scooter70) Zoiets als dit dus » http://i30.tinypic.com/17bgg6.jpg __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#65 (permalink) |
|
100% HD-Tuning
|
He Hallo,
Ik rijd in de standaard scooter klasse, Mag ik met een volledige carbonne kappenset rijden ? Reden daarvoor is dat ik precies op 140 kilo wil uitkomen omdat ik er nu nogal wat boven zit. Gaat om de voorkap en achterkap van een zip sp 98. Gr Tomas __________________ |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik had een vraag.
Één week voor meeting Meppel stond ik ingeschreven in Scooter70, toen was nogsteeds de regel dat er alleen gaten bij de radiateur werden goedgekeurd. Ik zouw met deze regel niet goedgekeurd worden, daarom vroeg ik voor overschrijving naar ScooterSpecial....Ik heb een mail naar de MON gestuurd en een Kopie er van naar SBO dus. Als ik dan 10 euro zouw overmaken zouw ik overgeschreven worden. 2 dagen later veranderde de regel weer terug naar de 25% regel. Toen heb ik dus geen 10 euro overgemaakt omdat ik toch goedgekeurd werd in Scooter70. Ik heb toen maar voor de duidelijkheid een mail weer naar SBO gestuurd, met daarin dat de overschrijving overbodig was geworden. Ik ging er dus vanuit dat ik nog altijd in Scooter70 stond ingeschreven. Totdat ik bij Meppel erachter kwam dat op mijn pasje dus alsnog ScooterSpecial staat. Ik wist toen niet goed wat ik moest doen...daarom vraag ik het nu hier...want ik vind het nu ook wel jammer aangezien mijn scooter gewoon Scooter70 waardig was en ik heb dus op Meppel een 7,8 gereden maar daar heb ik in ScooterSpecial natuurlijk geen punten voor gekregen, en in Scooter70 zouw ik ongeveer 9 punten hebben gekregen. Dit vind ik erg jammer, maar mijn vraag was dus of hier nog iets aan veranderd kan worden..Ik wil zoiezo overgeschreven worden naar Scooter70, maar ik krijg nu natuurlijk geen punten van Meppel of hoe zit dat? graag nader uitleg ![]() MVG __________________ |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Pro Sjeezaah #2
|
hey,
laatst bij meppel kwam ik veilloos door de keuring behalfe dan mijn waterpomphuis. die is opengefreest en je zou er eventueel met je vinger bij de waterpompmeenemer kunnen waardoor hij dus werd afgekeurd. - nu heb ik de vraag ofdat ik gewoon de rest van het seizoen met deze waterpomp kan lbijven rijden met een stukkie tape erop. of is die tape oplossing maar 1 malig?. - ook zou ik willen vragen aangezien ik dat op meppel vaak heb gezien. dat als mensen een electrische waterpomp hebben dat ze dan alleen de moer hoeven af te dekken en voorderest het boeltje open mogen laten. is het zo dat als ik electrische waterpomp monteer ik geen "volledige" waterpomphuis meer moet hebben?. MVG Jim __________________ |
|
|
|
|
|
#72 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
zonder waterpomp ligt alleen de binnenrotor nog open, en daar kun je niet met je vingers tussen komen met handschoenen aan.
het gaat erom dat als je onderuit gaat, je niet met je handen/vingers in de draaiende delen kunt komen. voor de rest van de dag ben je er zelf 100% bij als jij of iemand anders zijn vingers erin steekt. het enigste wat lastig wordt om af te dekken zijn je wielen, maar voor de rest van de machine is hetgeen hierboven van toepassing. __________________ |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
http://www.stichtingsbo.nl/informati...stelde+vragen/ __________________ |
|
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
7,02sec @ 150 meter
|
Een vraagje betreft een disqualificatie die voor Meppel uitgedeeld was op het forum (Kenny heeft die toen uitgedeeld). Ik zie nu dat diegene opeens wel mocht rijden en in de uitslag vermeld staat. Is dit nu niet een beetje vreemd om een beslissing te nemen en die vervolgens terug te draaien? Een DQ is imo vrij duidelijk en hoort niet terug gedraaid te worden.
|
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
in jou ogen niet, en in die van mij wel. wat er zich verder afgespeeld heeft is iets tussen mij en de rijder. een DQ kan altijd teruggedraaid worden, zolang er geen voordeel mee behaald is. dit ging om gedrag en daar valt tot op zekere hoogte nog over te praten. een te grote cilinderinhoud of andere reglementaire zaken waar voordeel mee is behaald bv dus niet. dit is zolang als ik in de motorsport meeloop al zo geweest.
__________________ |
|
|
|
|
|
#82 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik heb een goede 2e hands printer voor de SBO kunnen regelen, omdat de oude op meppel al veel problemen gaf. ik had inne toen hier ook al over gesproken. Als je geintresseerd bent laat het me even weten. Het gaat om een HP 1300 printer. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#83 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Oke dit vind ik erg fijn ![]() Dus de punten zetten jullie automatisch over? neem ik aan. En moet ik de overschrijving naar scooter70 verder zelf regelen? Edit: Ik zie al dat het van de overschrijving op de website is veranderd .__________________ |
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#86 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Het kan niet beter Moet ik dan die 10 euro nog betalen? of hoeft dat niet meer. En het pasje kan ik dan afhalen in Zoetermeer of wordt het opgestuurd? __________________ |
|
|
|
|