![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
als je deze 2 regels naleeft zou het mogen:
2.6 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model. 2.7 Wijzigingen aan het subframe zijn toegestaan mits het motorblok de originele gehomologeerde positie behoudt. alleen stel ik mij wel vragen bij de stabiliteit/veiligheid van het geheel. daarom zou ik graag eerst alles compleet willen zien en keuren, voordat wij je daadwerkelijk de baan op sturen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) |
|
Pro Sjeezaah #2
|
hey,
ik heb nu een electrische waterpomp en ga/moet dus een plaatje over mijn moer heen maken om hem te bedekken. nu zou ik misschien met een cnc een plaat uit laten kunnen snijden. ik had dan het idee om de plaat te later snijden met een tekst erin. wordt dat wel goedgekeurd?. of is het geod als die de volledige moer bedekt. gr Jim __________________ |
|
|
|
|
|
#94 (permalink) |
|
Registered User
|
Kenny,
Mischien heb ik eroverheen gelezen. Maar als een scooter origineel alleen een SD blok(minarelli) heeft, mag je dan bij een van de klasses: scooter70. std scooterklasse. een DD blok onder hebben?? bijvoorbeeld een neos heeft std alleen SD blok. __________________ |
|
|
|
|
|
#98 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik wil dat ook wel eens weten want ik heb een compleet nieuw sd blok opgebouwd heb voor mijn neos, omdat ik vorig jaar scoot 70 met een firefox mee deed met dd blok, en volgens het regelement mocht ik dat blok niet onder mijn neos hangen...
__________________ |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
in de standaard scooter klasse en de scooter70 mag het niet, net als afgelopen 2 jaar.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
SBO CREW TC
|
Stuur even een mailtje naar info@scootertuning.net
__________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Registered User
|
even een vraag over de std. klasse.
Mag je hierbij grotere remschijven monteren(stage6 bijv.) plug en play dus Mag je hierbij gaten in het carter(voor koeling van de poulies) En bij een aerox welk merk kappen zijn toegestaan? Willy Hubert/L&M/BCD en mag je ook kappen aanelkaar polysteren? __________________ |
|
|
|
|
|
#112 (permalink) |
|
Registered User
|
sorry hoor, maar ik lees net het regelemnt nog eens na, maar zie niet echt specifiek iets op deze punten.
ER staat helemaal niets over remschijven, ik bedoel dan bijvoorbeeld stage6 monsterdisc oid,omdat ik dit mooier vind staan. Gaten in het carter zaten er helaas al, hier kan ik dus niets aan doen, en vind ik dus ook niet in de regels? Kappen blijven gewoon std, alleen kan ik mischien een Willy hubert of L&M achterkap erop als dat een gerenomeerd merk zou zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
het is een standaard klasse dus moet alles wat niet omschreven staat standaard blijven. als je een stukje had terug gelezen, dan had je hetzelfde antwoord gevonden op je vraag over de kappen.
__________________ Last edited by Kenny; 18-06-2008 at 06:22. |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Registered User
|
Moeten de remschijven ook geborgd worden? Staat niet letterlijk in het reglement of remverankering moet daar onder verstaan worden?
"Alle vuldoppen, pluggen, bouten en moeren die bij het loslopen olielekkage kunnen veroorzaken, moeten zijn geborgd. Bouten en moeren waarmee wielassen, remklauwen en remverankeringen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd. Moeren/bouten waarmee wielen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd." |
|
|
|
|
|
#117 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
__________________ |