![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#157 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik had een vraag.
Ik wil nu op mijn Sr een R1 zitje maken Maar mag dat wel in de Scooter70 klasse :O ? Ook volgend jaar ? want dit staat in het regelement : 2.4 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de stuurbeplating en helmbak. 75 % van de beplating moet zijn zoals het originele gehomologeerde model , zonder gaten of freeswerk. Maar de achterkap wordt van vervangen door een R1 achterkap :O Of mag dat niet ? MzzL Jeroen W. __________________ |
|
|
|
|
#158 (permalink) | ||
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
Quote:
__________________ |
||
|
|
|
|
#164 (permalink) |
|
7,559 @ 150m
|
hallo,
ik wou graag alvast weten (duurt nog ff) maar of er daginschrijvingen komen voor almere het weekend, dan kan ik het een en ander regelen. En als er daginschrijvingen zijn moet ik natuurlijk alles borgen e.d. en gewoon voldoen aan het regelement van sbo? alvast bedankt __________________ |
|
|
|
|
#167 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
bij een vrije sprint is er altijd een wat losser reglement voor de daginschrijvingen. dit komt omdat zij gebruik maken van een andere verzekering dan SBO leden. dat hoor je dus als het zover is. zolang ik geen toekenning heb van de vergunning, heeft het voor mij geen nut iets bekend te maken, en voor jou geen nut om te gaan sleutelen.
__________________ |
|
|
|
|
#175 (permalink) |
|
Registered User
|
Aan het einde van het seizoen moet je je hesje weer inleveren en krijg je de borg terug toch? Of gaat dit ook via de post (ik stuur hesje op jullie maken de borg over op mijn rekening nummer)
Stel dat ik hesje op een meeting inlever(als dit dus kan, heb er geen benul van): Kan dit dan op Eindhoven of Almere? |
|
|
|
|
#176 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
het hesje moet met de post opgezonden worden. het kan niet ingeleverd worden op een meeting. wij moeten dan teveel geld meenemen met alle risico's vandien. de kosten van het opzenden zijn meestal €2,25 als je het in een A4 envelop stopt. over dit soort zaken en inschrijven voor 2009 zal er een mailing begin oktober rond gaan.
__________________ |
|
|
|
|
#178 (permalink) |
|
Senior Member
|
dat is allemaal te vinden op www.stichtingsbo.nl
|
|