![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#241 (permalink) |
|
----WopWopppp----
|
Hoi
ik heb een aerox met L&M achterkap en de voorvork helemaal verlaagd,en een aluminium staaf als achterveer ik heb de achterkant van het frame af,en het contacslot gedeeltje en ik heb de buddyhoes eraf behoor ik nog in de scooter70? __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#247 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
edit: zit nog in 2008 modus in 2009 is de max toegestane cilinhoud 95ccsorry johan.... __________________ Last edited by Kenny; 09-10-2008 at 11:18. |
|
|
|
|
|
#249 (permalink) |
|
Registered User
|
hey,
mag ik zelf radiateurbeugels maken op een ac sonic of moet ik dan persé orginele beugels op het frame hebben om mijn radiateur aan op te hangen. Het is trouwens voor de standaard scooter klasse. Ik weet dat je koeling vrij is maar wijzigingen aan het frame zijn niet toegestaan, daarom vraag ik het. Het is me namelijk niet helemaal duidelijk. En mag een motorjas met extra vulstukken op schouders, ellebogen en rug ook ipv een bodyprotector? Alvast bedankt Last edited by aad; 09-10-2008 at 23:05. |
|
|
|
|
#250 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Als er in die motorjas de gevraagde harde protectie zit dan is het toegestaan. |
|
|
|
|
|
#254 (permalink) |
|
R³-parts
|
Had kenny ook gemaild maar zie net dit topic.
Dat de cilinder inhoud nu naar 95cc gaat komt dat door die nieuwe stage 6 cilinders? of niet ? Mijn vraag is eigenlijk of cilinder inhoud dan naar de 100cc mag dit zou voor mij erg gunstig zijn! mvg Robin __________________ |
|
|
|
|
#256 (permalink) | |
|
Banken?
|
Quote:
![]() Gr, __________________ |
|
|
|
|
|
#258 (permalink) | |
|
Banken?
|
Quote:
Dan weet ik niet of je dan ook wel elke dag de berichten goed bijhoud/leest. En het is het concept reglement wat definitief is ingeleverd ![]() Verder mag er hier niet gereageerd worden. Gr, Edit ; De informatie om aanpassingen/ideeën toe te voegen aan het reglement van 2009 is tevens naar iedereen gemaild. __________________ Last edited by Vasco; 10-10-2008 at 18:27. |
|
|
|
|
|
#259 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
Discussie gesloten!! Robinsr50 je hebt speciaal voor zulke gevallen gemogelijkheid gehad om te mailen naar een rijdersvertegenwoordiger! Niet gezien? Daaag, zelf initiatief ondernemen is ook niet mogelijk he?
Het is nu in ieder geval te laat. pech voor jou. Je had de kans __________________ |
|
|
|
|
#260 (permalink) |
|
Registered User
|
dat lijkt me duidelijk dan
![]() nou gelukkig zijn er niet veel belangrijke veranderingen. maar de standaard scooter moet dus met mechanische waterpomp gaan rijden? en er moet nu dus een volledig kapje over de ontsteking komen in elke klasse. daar is best mee te leven toch?! ![]() |
|
|
|
|
#261 (permalink) | |
|
Banken?
|
Quote:
Even voor de duidelijkheid, met kapje over de ontsteking wordt dus bedoeld dat de ontsteking niet meer zichtbaar is. __________________ |
|
|
|
|
|
#262 (permalink) | |
|
Robin:L
|
2 vraagjes:
1. Quote:
2. Waarom hebben de mensen die vorig jaar (2008 ) geen SBO hebben gereden die kans niet gekregen?? Die hebben nooit het mailtje gekregen met e-mailadressen van de rijdervertegenwoordigers. __________________ |
|
|
|
|
|
#266 (permalink) | |
|
Bob Broekhof
|
Quote:
__________________ |
|