![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) | |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Quote:
Was erg gezellig gister, alleen met mn tijden wilde het absoluut niet lukken... __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#303 (permalink) |
|
EPC
|
Hey ENNNNUUH
Gister was een mega vette lijpe dag, zelfs nog lijper als een MWS sprint dagje, Optijd aangekomen en meteen kenny aangesproken of hij de bekers van meppel bij zich had, nee zie hij , conclusie ik moest me best doen die dag om een beker te score. Leuke tijden gereden voor de standarad klasse en een 7.56 als snelste kwalificatie dag. Toen besloten om tegen thomas te rijden. eerste sprintje van de dag tegen elkaar. HOPPA gewoon gelijk opgelopen en hij won van mij met 7.53 en ik 7.55 meteen beste tijden van de dag, helaas had ik niet meer de snelste tijd,. BOEIE kon ik als 2 de starten in de finale, en me concentreren om geen 2x valse start te maken als in zoetemeer. Hij reed een 7,49 dus moest ik toch knalle, maar de zenuwen sloegen me de kop door en ik knalde een 7.66 gelukkig nog net 4de tijd in de finales dus door naar de halve finales. Nou het was alof de man met de hamer naar huis was gegaan, want ik was er klaar voor. halve finale tegen thomas en mooie start en hij won weer met 0.1 sec. rid voelde snel aan ik wist bijna zeker dat ik weer tegen hem moest in de finale. IN de finale zelfde gedoe, perfecte start van beide, Ik 7.53 en hij 7.52 als ik me niet vergis. het was echt zo close bij de finisch dat ik zelf twijfelde of hij gewonnen had, maar als snel werd er gebeld en verteld van de 0.01 verschil in tijd. Het maakte me niks meer uit dat ik 2de was, 3x tegen hem gesprint en tot 3x toe won hij met mini voorsprong. In mijn ogen een perfect verdiende 1ste plek voor thomas en voor mij 2de. Volgens mij staan we nu samen boven aan in het klassement, anders scheelt het 1 a 2 punten voor jou of mij, wie boven aanstaat durf ik nu nog niet te zeggen, denk thomas dus ENNNUH en tot de volgende keer __________________ Last edited by big-t; 07-07-2008 at 10:14. |
|
|
|
|
|
#304 (permalink) |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Ik wil het er niet over hebben....
Waardeloze starts, veel rood, en Barry die op dezelfde scooter 3 tiende sneller reed telkens terwijl het gewicht bijna niks scheelt. Baal er nog steeds van. Ik ben niet onder de 8 sec gekomen... __________________ |
|
|
|
|
|
#305 (permalink) | |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Quote:
![]() Klasse van je beker Thijsen! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#307 (permalink) | |
|
6,70 @ 150
|
Quote:
, Liep meshcien wel harder dan zoetemeer![]() Was een geslaagde dag. Jammer van dikke weely in finale tegen dinya , Maar toch een mooi 3de plaats.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#308 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
Veel mensen gemeet en ben blij dat het niet was gaan regenen gister, het was weer een geslaagd dagje voor mij door de eerste plek te behalen in de special klasse .Op naar hengelo tot dan iedereen. Groetjes Fouad. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#310 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
![]() Groetjes. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#311 (permalink) | |
|
100% HD-Tuning
|
Quote:
Op Hengelo kom ik je even wat tegenstand bieden hehe ![]() voor mij een wat mindere dag 6de oid geworden in de standaard klasse. 1000 toeren te weinig doen toch best wat met je tijd snelste tijd was 7.8maar gelukkig heeft thomas met zijn sonic mijn dag weer goed gemaakt om 1ste te worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#313 (permalink) |
|
SBO #39
|
Hier dan ook maar ff verslag van de dag. Wat een vette dag, vond het de beste meeting tot nu toe. Mijn eigen tijd niet verbeterd maar dat komt wel goed in Hengelo. Finales nog gekeken en die waren best spannend.
Ik sta nog met een foto in de regionale krant ![]() http://www.bndestem.nl/regio/zeeland...aatfeesten.ece __________________ |
|
|
|
|
|
#314 (permalink) |
|
hoi
|
Was goed gaaf dit weekend !!
goed vermaakt met de SBO crew en TTE boys zaterdagavond zondag goede resultaten behaald: -Michael 3e keer op rij 1ste met snelste tijd van de dag: 35punten -dinya 2e plaats met snelste tijd van de dag(zelfs een 4e tijd van de dag overal). in de finales is ze nog te gespannen en daardoor helaas wat mindere reactietijden. machine loopt iig hard genoeg, constant kan ze op het moment 6.5s zonder reactie rijden, helaas in de finale een 0.46 reactie en fouad een 0.03 waardoor ze met 4honderste verloor(foaud nogmaals gefeliciteerd hiervoor, je start gewoon super op de momenten wanneer het moet gebeuren) -Mart 3e plaats, helaas halve finale tegen dinya wheelie waardoor hij helaas niet tegen dinya mocht rijden in de finale -Jordy met een zware zip(tussen al de lichte frames) 4e plek in de superspecial klasse Wat wel een leuke bijkomstigheid is nu ze zo goed bezig is dat dinya de 1ste plaats in het kampioenschap heeft overgenomen, en mart geloof ik de 3e plek ![]() Heb nu al zin in de thuiswedstijd in hengelo, mensen tot dan !! __________________ Last edited by Marco_v_W; 07-07-2008 at 11:50. |
|
|
|
|
|
#315 (permalink) |
|
Senior Member
|
ik hoop dat mensen vanaf deze sprint gewaarschuwd zijn wat betrefd het rijden buiten de sprintbaan, wij waarschuwen niet meer, rijden is een directe DQ, wij zullen er steeds strenger op gaan controleren.
voor de rijders die zich wel gedragen hebben: bedankt voor jullie uitmuntende gedrag! |
|
|
|
|
|
#316 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
Bedankt voor de reactie, was gezellig jullie weer gemeet te hebben en bedankt voor het ijswater (en ook de Karsemijers), tot Hengelo heb er zin in en tot dan. Groetjes Fouad. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#317 (permalink) | ||
|
HD Powered
|
Quote:
. Spreek juuhQuote:
. Maar echt goed gereden man, in de finales allebij gewoon een reactie tijd van 0.02 en 0.04 naardat ik hoorde! Spreek je weer op hengelo ![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#321 (permalink) | |
|
6,70 @ 150
|
Quote:
, Allen jammer van die dikke weely, wil wel weten of mij machine dinya beetje bij kan benen . Zie je in hengelo. __________________ |
|
|
|
|