![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#363 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
zaterdagavond was echt te gruwelijk, marco die voor teveel geld botsautomuntjes koopt, pikhoofd die een biertje teveel ophad, en natuurlijk het keihard hakken. Ohja Loek die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje, prachtig dat haagse accent met z'n verhalen over de molenwijk oid. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#365 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Quote:
Loek dacht ook dat jeffrey die ''feahr'' niet meer in die carterkap kreeg ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#367 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#374 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik vond het gisteren een zeer geslaagde meeting
![]() goed georganiseerd en lekker rustig, iedereen kon lekker doorrijden ![]() me zip liep met de run slechter in de finale leek het wel alsof er een grasmaaier aanging![]() ![]() maar gelukkig heeft hij het overleeft en is me Zip als 5de geeindigt, waar ik wel blij mee ben ![]() voor meeting Hengelo zou dat allemaal weer verholpen zijn, dus hoop op wat betere tijden ![]() verder wil ik Kenny nog bedanken dat me moeder Kiss Miss mocht zijn, ze vond het helemaal geweldig ![]() me foto's staan op: http://www.scooterbase.net/events/35...Kloosterzande/ als er mensen zijn die hun foto(s) in origineel formaat willen, stuur ff een pm ![]() tot Hengelo allemaal ![]() btw: heb ook een aantal filmpjes gemaakt, die upload ik later op youtube ![]() __________________ Last edited by RunnerSjezer; 07-07-2008 at 22:17. |
|
|
|
|
|
#375 (permalink) | |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#382 (permalink) | |
|
Suzuki TL1000R
|
Quote:
joyce maakt misbruik van de situatie ![]() Was wel weer ff gezellig langs de baan ! Voor het eerst dit seizoen dat ik lichte spijt had dat k niet meer mee rij. De wachtrij was redelijk, en dat is chill ! Heb me zeker wel weer vermaakt. Hengelo ben k zeker bij, en misschien wel met een dag inschrijving (als dat nog kan) __________________ |
|
|
|
|