![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#153 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
u vraagt, wij draaien. Het terrein is heel de avond bereikbaar, TOT 11 uur daarna kun je er niet meer op, er is voor ons een groot grasveld beschikbaar gesteld. tevens is mij verteld dat er de mogelijkheid is om voor een klein prijsje 's-ochtends te ontbijten, maar dit moet je dan wel zaterdag avond doorgeven!. meer duidelijkheid zo? |
|
|
|
|
|
|
#155 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #4
|
Quote:
, voor mij is het nu duidelijk genoeg.Groetjes __________________ |
|
|
|
|
|
|
#165 (permalink) |
|
Registered User
|
ben ook maar aan de beun gegaan voor kloosterzande
scooter helemaal uit elkaar gehad verlengd om de wheely´s tegen te gaan gelijk wat lichter gemaakt van 56 kilo naar 47 kilo(A) met de 56 kilo(en grote onbelans in krukas die ik nu nog heb) een tijd van 7,17 gereden met 0,18 reactie dus hopen dat de 6 de 7 zal gaan vervangen ![]() tot dan __________________ |
|
|
|
|
|
#171 (permalink) | |
|
150meter @ 6,24
|
Quote:
![]() __________________ |
|