![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 10
Nummer 10 al weer
![]() Vorige topics: SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9 SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 8 SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 7 SBO sprints 08 - slap geouwhoer topic # 6 SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 5 SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 4 SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3 SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic #2 SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic Voor vragen kijk je in het SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic __________________ Last edited by Maarten; 19-06-2008 at 00:50. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Paul-B
|
zal ik danmaar de 2e zijn..
![]() wat moete jullie allemaal nog doen voor zondag?? al klaar of word het stress?? nou denk bij mij het laatste ..doelstellingen voor Zoetermeer? ik wil wel de 7,5 hale maar zien of dat haalbaar is in rotterdam al redelijke tijd gereden.. stel zelf af en rijd EVO.. hopen dat het wat word ![]() misschien nog ff testbank op.. 20+ pk score moet haalbaar zijn.. __________________ |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Furious Beta
|
Die van mij is lager, lichter en meer vermogen dan op Meppel.
Voor het eerst maar een normale tijd neerzetten. Op Meppel alleen maar half gas gereden en 100m. Daarmee 25ste plaats in het klassement .Nu hopen dat Jos zondag me kappen mee heeft, anders ziet die er niet uit .En moet me carterdeksel nog fixen, dat borgclipje springt er telkens vanaf. __________________ |
|
|