![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#364 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
Dat lijkt me echt een kut plek voor je fles. de slangen die er vanaf lopen moeten weer helemaal terug je buddy in. en elke keer als je iets bij je carb of cil wilt doen zit alles wreed in de weg.Ik weet niet of dat kan. maar anders zou ik de fles andersom hangen.. dan zit de aansluiting van de slang iig wat dichter bij de buddybak en dan kan je dat allemaal een stuk beter weg werken. __________________ |
|
|
|
|
#365 (permalink) | |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Quote:
vanmiddag de kit ontvange nog geen spul gehaald om ding fatsoenlijk op te hangen__________________ |
|
|
|
|
|
#366 (permalink) | |
|
100% HD
|
Quote:
Er loopt maar 1 slang van de fles naar de solenoid, de rest gaat geen kant op als het goed is ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#375 (permalink) | |
|
-BMW-
|
Quote:
Alleen de positie/schuinte van de fles klopt niet zo. Als de buddy dicht zit he ![]() (ik weet dat ie hier niet blijft zitten ) |
|
|
|
|
|
#382 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Leuk frame
![]() Bij de jager ligt er ook 1 op de kast,alleen niemand die hem koopt ![]() Ding is al lekker aan het roesten,haha. Ik zou ergeen andere voorvork durfen in te zetten,waarom bouw je zelf geen frame? Dat lijkt mij veel leuker dan een kant en klaar ding te kopen ![]() __________________ Last edited by project phantom; 29-06-2008 at 19:41. |
|
|
|
|
#384 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
frame zelf bouwen komt er hoogstwaarschijnlijk nog aan
Dit is meer tijdelijk en aardig zwaar.. Voorvork is al geregeld![]() thijs, Dit was gisteravond voor het uitgaan ongeplant Maar moet een deze dagen wel goed komen dat vlammen Vakantie ![]() __________________ |
|
|
|
|
#387 (permalink) | |
|
-BMW-
|
Quote:
![]() Ik snap niet dat ze die kiesler dingen durven te verkopen ![]() ieuwwww |
|
|