![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#400 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Er zijn zoveel dingen waar de slijptol in kan alleen moet je er soms wat voor terug lassen,zolang je er goed over na denkt kan je meer van je frame er afhalen dan je denkt,dat het ook nog veilig blijft natuurlijk!
Dat frame van Bas met ze axis onder de onderkap kon je niet eens frame vinden hij rijd ook scooter70.__________________ |
|
|
|
|
#401 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Dat ding weegt geen drol. En ja Bob dat is ook bereikt door aan de kleine dingetjes te denken
![]() Wat me trouwens op viel op Zoetermeer, is dat mensen (ook ik) hun band opwarmen wanneer ze met hun voorwiel bij de sensors zijn bijna. Hierdoor gaat er toch veel rubber op het wegdek zitten en kan dit veel wheelspin veroorzaken, of zit ik ernaast? Beter zouden we dan erop letten dan we 1/2 meter ervoor even de band opwarmen. __________________ Last edited by kees; 29-06-2008 at 23:31. |
|
|
|
|
#404 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Oke, ik loop weer te slap ouwehoeren dus
![]() Weer wat geknutselt: ![]() Niet te buigen / net zo stijf als team 04 ophanging, maar dan slechts 50 gram ![]() Ik heb nog best wat carbon over, dus als iemand nog een team 04 ophanging wilt maak ik wel een kopie (PM dan )__________________ Last edited by kees; 30-06-2008 at 00:08. |
|
|