![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) |
|
Paul-B
|
martijn.. fix waterpomp man..
bel me anders als je nix kan regele.. dan roggel ik wel een bosch voorje ..familie bedrijf weetje ![]() ![]() 2 nachten lang strak van de redbull nu.. morge nog zip inmekaar zette.. dat word leuk haha ![]() jordy wheelspin ??maak ik misschien tog nog een kans tegen je ![]() hahaha.. zie je zondagmorge.. zetje de koffie klaar?? ![]() __________________ |
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
Moderator
|
In het leven raken we allemaal wel eens wat kwijt. Geld, maagdheid, je potlood, geeft allemaal niks. Sommige dingen zijn echter net wat zuurder om te verliezen. Zoals je oma. Of je mannelijkheid (19+). Ondanks dat je daar zelf voor kiest. Kortom, u moet de groeten van Hak hebben.
__________________ |
|
|
|
|
#97 (permalink) |
|
EPC
|
Vette stikkers. Maar vergeet niet je achterlichten te monteren, Kwil er niet lullig overdoen natuurlijk. Maar de TC zou beter controleren bij keuring aangezien bij de standarad klasse genoeg mensen kappen misten. Ik weet is maar 1 kapje. maar misschien heeft de andere die wel moeten kopen ![]() Mijne gister afgestelt. hij gaat hard want hij boekt auto wheelie! Volgens mij heb ik jou 3 PK gevonden vas, want heb gister nieuw record geboekt SAE ![]() __________________ |
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
EPC
|
ik zge nog ff niks, vaak genoeg DIK vermogen in limburg , kom je op meeting draaid hij weer 15.5 K weg vermogen.
Maar in iedergeval een prachts core voor een evo van 4 jaar oud, 1 keer vastgelopen en 3 keer warm gelopen. hij gaat gewoon iedere keer harder. __________________ |
|
|
|
|
#115 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 7.08s
|
PHP Code:
![]() __________________ |
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 7.08s
|
Haha, hij doet ook raar, hij sloopt er veel uit, misschien zo:
<?php $nrg = sprinter::factory('MWS NRG'); while($vermogen = $nrg->testDyno()) { try { $nrg->replaceExhaust(new Exhaust('Roost Evo')); } catch (heatException $e) { $nrg->coolDown(); } catch (crashException $e) { $nrg->zuigerPoetsen(); } if($nrg->hp < $lasthp) { break; } else { $lasthp = $nrg->getHP(); continue; } } unset($nrg); ?> Dus als het vermogen achteruit gaat breekt hij de test loop en is de scooter afgesteld ![]() Was het maar zo makkelijk ![]() __________________ |
|
|