![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#156 (permalink) | ||
|
Peugeot Tuning
|
Re: roost pijpje
Quote:
Quote:
W0000t __________________ |
||
|
|
|
|
#161 (permalink) |
|
150meter @ 6,24
|
Bovenste filmpje was een scooter van een jongen bij mij in de buurt. Koppeling was door het carter gelanceert en tegen de jongen zijn been aangekomen, die dus een flinke wond had. Carterdeskel lag in 30 stukken en carter was in tweeen
![]() __________________ |
|
|
|
|
#162 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Ja 1 voor Nick hoorde ik van hem
Komen hem saampjes ophalen.Btw...als iemand telefoon nummer heeft van Arthur, Jeroen of Kevin (NST jongens) heeft. Wil die mij dan even pmen. Moet Kevin morgen meenemen en heb ze niet meer gesproken vandaag dus weet niet hoelaat enz. __________________ |
|
|
|
|
#168 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
Beter bouw je ook niet een scooter in een week tijd ik bedoel je rox reed gewoon goed ! misschien even wat tijd er in steken en een keertje bellen als je hulp nodig hebt homie :dEn sja ouderwets kut.. voor mij ging et voor et eerst echt fucking relax vond et dus zeer zeker wel een super meeting! __________________ |
|
|
|
|
|
#169 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Quote:
Wist ik maar wat het was... ding is het ene moment gewoon fel, 2 seconden later niet meer, na een half uur rijden kan ie ineens weer fel zijn. Ik krijg steeds meer het schijt van die kut scooters. Op straat doet ie het altijd perfect, maar moet ie het een keer echt goed doen, kapt ie ermee. En aangezien we al vanaf donderdag avond tot vrijdagochtend bezig waren, vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag met 4 uurtjes slaap tussendoor, gezeik aan je kop krijgen van een crew die honger heeft ofzo, maar blijkbaar niet snapt dat er meer te doen/regelen was dan ff hamburgers halen. daar zaterdagavond aankomen, sleutelen en een beetje bouwen nog en dan vervolgens bekaf zijn, en zo'n kut prestatie leveren. Sorry hoor, maar daar kan ik dus echt niet tegen, zeker niet als ik zo moe ben als nu. __________________ |
|
|
|
|
|
#171 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Wat je doet bob. Je gaat nu naar bed, gooit het hok aan de kant. Ga een weekje werken en relaxen, en bekijk dan alles rustig, nu gaan schreeuwen alle kanten op heeft ook geen zin.
En nee, ik heb slechter gereden als op Meppel en ik flip ook niet. Komt goed man ![]() __________________ |
|
|
|
|
#173 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Quote:
op meppel reed dat teringding helemaal niet.... Dus dit zou een verbetering moeten zijn... __________________ Last edited by Dragspert; 22-06-2008 at 22:25. |
|
|
|
|
|
#175 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
![]() Aan: ''wat is er aan de hand dan?'' ''JA ALLES!!!'' Daar kan ik niks mee ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#176 (permalink) | |
|
Bob, maar nu #13
|
Quote:
Ik ben geen heethoofd, maar na alle inspanningen de afgelopen 2 weken was dit gewoon een grote teleurstelling. Neem daarbij vermoeidheid, hoofdpijn en om de 3 seconden weggewaaid zand in je oog en je hebt irritatiefactor 100 bereikt bij mij. __________________ |
|
|
|