![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#324 (permalink) |
|
Registered User
|
Was weer een maf weekend
![]() Wat heb je eigenlyk gegeven niels ![]() ontbijt was weer errug lekker, maar de volgende keer niet jullie slabbertjes vergeten he ![]() En delano, als je het ook maar waagt om me nog een keer zo hard onderuit te trappen doe ik je echt wat ![]() __________________ |
|
|
|
|
#325 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Naja trappen?:O ik had alleen je been vast met me hand. Toen gaf je ineens een trap in de lucht ofzo?:O dan heb je geen benen meer aan de grond iig
![]() ![]() ![]() Tip voor de boys : als een meisje aan het stofzuigen is fuck niet met de stofzuiger door middel van hem uit te zetten het word je dood ![]() __________________ |
|
|
|
|
#328 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik weet wel dat het er volgens mij komisch uitzag ![]() Ik ben heel lief als ik aan het stofzuigen ben, ![]() __________________ |
|
|
|