![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#991 (permalink) |
|
EPC
|
@ MWS'ers
Jullie vinden het toch niet erg als ik jullie zie en MOST WANTED SPRINTERS begin te roepen. Ben meestal altijd erg meelig, en gooi er altijd onzin uit. Zo niet moet ik me aanpassen vandaar die vraag En nee ik ga niet kenny zijn megafoon pikken en daardoor roepen ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#993 (permalink) |
|
EPC
|
weet waar je aan begint ![]() en ik heb die megafoon niet nodig omdat ik hard genoeg kan schreeuwen. Word igg lachen dan zondag. MOet ik nog wat takken en limburgs onkruid meenemen, Of rijden jullie zonder deze dingen op meetings. Want zoals ik begrijp is het nogal hip om tijdens het teste wat natuur mee te nemen __________________ |
|
|
|
|
#996 (permalink) | |
|
MWS
|
Quote:
.__________________ |
|
|
|
|
|
#998 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Sorry, hoor, maar die van jou en kees stonden er zo zielig bij.. kdenk vrolijk ze even op, ga morgen toch die van kees poetsen ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|