![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic
Hier kan je wat minder officiele berichten kwijt
![]() Houd het hier ook netjes. Voor vragen kijk je in het SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic Dankje, wieger __________________ Last edited by Wieger; 06-09-2007 at 18:27. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#18 (permalink) |
|
SBO Stalker #27
|
Ehm mja er zijn niet al te veel mensen die ibj mij de aftermeeting houden als ik het zo begrijp, ik sla 6 kratten pils in alleen een probleem is dat ik ze koud moet leggen.
K denk dat de sloot daar goed geschikt voor is ![]() Trouwens ik denk dat de echte bikkels wel dorst krijgen na een burnsessie dus bij deze ![]() __________________ |
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
6.62s - 150m
|
Quote:
! laat seizoen 08 nog vetter worden dan 07 ![]() Maarr, eerst Eindhoven nog! Ben benieuwd waar iedereen mee bezig is om de laatste sprint nog even een persoonlijk record te verbreken! Ik doe niks meer aan de scooter Gid ,__________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
SBO crew
|
ik ben er ook weer bij als official
![]() of jullie der nou blij mee zijn of niet en hopelijk gaat het vanaf het begin af aan dan meteen goed met de tijdsmeting e.d. dat we alle wedstrijden kunnen rijden voor punten .. wie gaat er van te vore mee de kerk in om een kaars of 250 te brande ![]() __________________ |
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
SBO Stalker #27
|
Quote:
Voel jij je wel helemaal lekker ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
SBO race
|
Vinnie 250 kaarsen verwacht je zoveel mensen op Eindhoven.
seizoen 08 moet gewoon veel vetter worden als 07. vond 06 eigenlijk beter als dit jaar. misschien komt dat wel omdat ik in 06 zelf nog reed. we hebben eindhoven nog. hopelijk komen ook veel hollanders naar hockenheim daar heb ik al helemaal zin in. |
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Beroeps Mooiiboii
|
Quote:
je weet denks wel waarom.. de crew mag vanmij wel helemaal hetzelfde blijven hebk veel aan te danken![]() ik rij ze volgend jaar allemaal gewoon weer mee....regen ofniet (zoals we in meppel 2.0 vroegen aan niek )__________________ |
|
|
|