![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic #2
Hier kan je wat minder officiele berichten kwijt
oude topic SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic Houd het hier ook netjes. Voor vragen kijk je in het SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#11 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
@Sandor
Quote:
Mijn achterkap wordt ook een geheel met een speedfight kiesler kap achterin met een lichte bolling dus. Voorkap zelfde als die van bram, en ook veel lichter als origineel. __________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
De hobby wordt steeds leuker (of juist tog niet
)ik snap er nu helemaal geen klote meer van je mag je kappen NIET boren/frezen maar dus ook niet zwaarder maken? Dus de mensen waar al een heel topic over geweest is met gaten in hun kappen kunnen niet alleen hun kappen weg gooie maar dus ook mensen met bewerkte kappen denk aan (polyester/plamuur) __________________ |
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
mijn uitleg staat in de laatste 2 pagina's van het vorige topic en in de pagina's toen er over beslist is om het anders te doen. je leest het maar terug oid, want ik heb geen zin om het weer te typen. voor ons is het makelijk zo verder dus ons hoor je niet klagen.
__________________ Last edited by Kenny; 24-11-2007 at 23:57. |
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Member
|
Ik vind dit persoonlijk wel erg jammer!
Ook vanwege het feit dat ik me voorkap letterlijk van 3 hoog ken gooien maar ook voor de scooterscene.. SBO is deze afgelopen 2 jaar toch wel de publiektrekker voor de scooter scene, waar toch een hoop publiek opo afkomt (kijk nijmegen) dit jaar reden er nog wel een paar vette scooters tussen(optisch) Dit jaar zou het niet meer zijn dan een ander kleurtje.. Aangezien er niks aan de kappen gedaan mag worden en in de special/superspecial geen customhokken ziet sprinten.. Erg jammer dus.. Mja aan de andere kant snap de regels best wel uit eindelijk ook wel zelf naar gemaakt.. Btw Kenny je zei in het vorige topic dat er een stuk of 10 scooters die vorig jaar meereden niet door de keuring zouden komen met hun kappen.. Nja vanwege me rox voorkap wat toch een aardig stuk open is hoorde ik daar wss ook? Of viel ik er net buiten (met de vorige regel dan )\__________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Dit vind ik zeer jammer, en ben ook wel een beetje teleurgesteld. Blijkt dan dus dat er andere mensen het er zo naar gemaakt hebben. Bedankt voor het melden, ik verwar me heel de tijd met het reglement op de website en het word document van het algemeen vragen topic. Geen direct verwijt naar jou maar denk dat ik toch maar eens ga nadenken of ik volgend jaar wel SBO ga rijden...
__________________ |
|
|
|
|
#19 (permalink) | |||
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
Quote:
Quote:
zoals ik al zei vindt ik het jammer dat er zoveel mensen benadeeld worden, mja iedereen heeft ook de kans gehad zijn zegje te doen. dat hoeft overigens echt niet alleen maar op het forum, want je kunt me ook gewoon aanspreken op een sprint hoor! ik vreet je niet op ofzo ![]() __________________ Last edited by Kenny; 25-11-2007 at 08:56. |
|||
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
Nogmaals ik verwijt het niet naar SBO want vind de SBO een goed initiatief. Maargoed ik ga denk dus maar Scooter Special rijden, en voor me eigen tijd i.p.v. de competitie omdat mijn kansen nu aanzienlijk kleiner worden. __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
Maar idd je hebt gelijk nu heeft iedereen een grote mond maar als ze voor je staan durven ze je amper aan te kijken (zoooo makkelijk het communiceren op deze manier) Maar het blijft jammer.. mja ff kijken wat ik volgend jaar doe zou graag me 2de plek willen verdedigen mja heb geen zin om daarvoor totaal nieuwe kappen te gaan maken terwijl ik op de rest van de kappen 3 maanden bezig ben geweest(ja benn geen prof )Maar kenny gen vleeseter dus? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
SBO #39
|
Nu krijg je gewoon van kappen, 2 dezelfde klassen. (In standaard klasse mag je niks aan je kappen doen, en nu in scooter 70 paar gaatjes).
Kun je niet gewoon de regel terug veranderen? Want nu kan ik weer nieuwe kappenset kopen. Of ik moet in de scooterspecial rijden, maar dan is het competitie gevoel er wel af. Als je tegen een scootertje staat van 40 kg en jij met je kappen 60. __________________ |
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de stuurbeplating en de helmbak. alleen gaten van 20 mm voor en achter de radiateur zijn toegestaan. In plaats van gaten is freeswerk ook toegestaan mits deze niet groter is dan 15X15 cm en is gesloten met racegaas.
Nu ben ik de weg kwijt... als ik mijn kappen polyester of wel dichtmaak dan is de scooter nog steeds volledig "beplaat" en zou ik dus wel gewoon in de Scooter70 klasse kunnen rijden ? __________________ |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
|
Quote:
ben zelf bezig met de achterkap uit 1 geheel te doen bestaan, en ook een volledige underseat met een rooster ofzo erin, en hieruit dan een mal te nemen, zodat het wat lichter is. voorkap laat ik zoals het is, die heb ik nieuwe gekocht en laat ik ook zo. en dan zou ik graag spatbord en die 2 kleine kapjes wat je schroeft over de schroef van de achterkap uit carbon maken. edit/ regels boeien mij niet zoveel, ik ga toch geen sbo rijden. __________________ |
|
|
|