![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 3
Hier kan je wat minder officiele berichten kwijt
oude topic SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic Houd het hier ook netjes. Voor vragen kijk je in het SBO Sprints 08 - Algemene vragen topic __________________ Last edited by Kenny; 14-12-2007 at 16:40. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#10 (permalink) |
|
~~ Black NeSRox ~~
|
Ja we moeten met een paar groepen van 3 klassen reizen organiseren, en daar wordt dan een winnaar uitgekozen. Die gaan we dan ook egt uitvoeren. De groepen hebben nu Egypte, Moskou, 2 hebben New York, ik dan Rio, China enz.. maarja eerste SBO sprint van 2008 en eerste SBO sprint van mij. Wil het niet missen
hopelijk kan ik de 14e weg![]() __________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
150meter @ 6,37
|
Quote:
Heiko heeft aan het eind van het seizoen hard gereden, maar had dit natuurlijk al veel eerder gekund als ie ook een bank tot zijn beschikking gehad ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
EMBY ft RST #196
|
Quote:
.groetjes __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Voorheen: C4rN
|
Quote:
Stel dat je op de bank topvermogen hebt bij 14,5. En op de baan draai je 14,0. Dan kan je toch gewoon op de baan zelf nog je vario afstellen. Althans zo doe ik het altijd ![]() __________________ |
|
|
|